Treaba cu trupa Da Hood incepe cam prin “89. “89?! O sa ma credeti nebun si o sa va intrebati de ce afirm asta. Ei bine, cam prin acea perioada, un pusti de numai 12 ani ia contact cu acest mult controversat gen de muzica, Hip-Hop-ul.

Pe numele sau din buletin Andrei-Bogdan Vulpescu, “face cunostinta” urmarind un top 20 american pe TV Bulgaria cu un nou stil muzical si niste nume oarecum ciudate fata de ce ascultase pana atunci:De La Soul, LL Cool J, Kool Moe Dee, N.W.A., Kid Frost sau Run DMC, acest “incident” influentandu-i/ schimbandu-i major preferintele muzicale pe care le avusese pana la acea vreme. Urmeaza noi “experiente” dupa decembrie 1989, precum introducerea in grila de programe TV a postului Super Channel (post ce difuza – comparativ cu TVR-ul care nu difuza deloc – o portie cantitativa de rap), fiind in special impresionat de show-ul Revelionului lui “91, “P.E. TV”, un show cu si despre Public Enemy; inceperea transmiterii in eter a emisiunii “Hip-Hop Radio Show” de catre Radio Nova 22 (1992); concertul de la Sala Polivalenta, unde au fost prezente nume ca: Alliance Ethnik, Ragga Sonic, Inspector L, Democrates D sau Sleo – 14 mai 1993 (n.r.: trebuia sa fie prezenta si trupa N.T.M., dar prestatia a fost anulata), prezenta la acest concert facandu-l sa realizeze ca mai erau si altii ca el, alti fani Hip-Hop.

La sfarsitul anului 1993, realizatorii emisiunii “Hip-Hop Radio Show”, D.J. Sleek, Abdul Shabbaz si Daddy Love, organizeaza un concurs pentru tinerele talente dornice de afirmare, cu aceasta ocazie Andrei castigand 4 negative. Urmeaza un nou contact cu lumea rap-ului, un concert organizat in caminul P 27 din Regie, organizat de Francis Rebelu’ (membru fondator Panterele Negre), unde au concertat doua dintre primele trupe ce au abordat acest gen muzical pe plaiurile mioritice, R.A.C.L.A. si Vorbire Directa. Debutul si-l face sub numele Wanted pe 14 aprilie 1994 (dupa ce ratase un concert cu numai o saptamana in urma), acest lucru lasand in urma si o intamplare oarecum amuzanta: cu 5 minute inainte de inceperea show-ului, observa ca nu era trecut pe lista cu numele ce urmau sa presteze. Dupa indelungi cautari, Francis Rebelu’ gaseste numele tanarului rapper trecut pe spatele listei, hotarandu-se ca prestatia lui Wanted sa deschida show-ul.Nai’gh’Ba: “ Cele 3 scari care duceau la scena au fost de bun augur, pentru ca mi-au dat ocazia sa meditez asupra variantelor pe care le aveam: „Ori dau tot din mine, ori ma duc acasa!„ ” . La acel spectacol au mai evoluat R.A.C.L.A., Cimitirul Bellu, Klansmen si M&G.

Urmeaza intalnirea cu Dan Stefan Popescu a.k.a. Slack a.k.a. Duke Plutonium (Sub Zero), la terasa de la Calyse, recomandarea primita despre acesta fiind aceea de “butonar” de meserie. Dupa stabilirea colaborarii, baietii adopta numele de Da Hood Justice si incep lucrul la primele negative, lucrate in Scream Tracker.La o perioada dupa aceasta, urmeaza cooptarea unui nou membru, Shorty Shit Stain. Acest din urma component nu ramane in trupa decat pana la inceputul lui “95.Din acea perioada au ramas piese neaparute vreodata pe un material (cu sau fara Shorty Shit Stain) ca “Problems” sau “The Justice’s back”.

Dupa, vine seria Rap Attack-urilor de la “Teatrul Ion Creanga”,  ale caror organizator a fost Adi Niculescu de la Radio Uniplus (in a carui emisiune, „ YO! RAP’S MOVIN’ „, isi facusera debutul pe FM in acelasi an), ocazie cu care isi fac aparitia noi nume (devenite de-a lungul timpului stalpi de baza in rap-ul autohton) ca Black Underground, Parazitii sau Demonii.

Debutul pe un  material oficial se produce pe 9 decembrie 1995, pe compilatia “Romanian Hip-Hop vol. 1” editata de Amma Studio, cu piesa “Asta-i viata noastra”, compilatie pe care mai erau prezente nume ca: M&G, R.A.C.L.A., Parazitii, Pirats Klan, B.U.G. Mafia si altii. Piesa era inregistrata in studioul Radio Total si era o piesa politic-sociala in care rapperii (in special Nai’gh’Ba) isi varsau oful despre societatea vremurilor acelea, fiind dublat pe mici portiuni de catre Sub Zero, mesajul general fiind “Oameni buni, treziti-va!”, exclamatia fiind motivata de numeroase exemple din/ despre viata cotidiana de atunci.

Pe Cornel Stoenescu, adica Stoe Toxxic (pe atunci doar Toxxic), baietii l-au cunoscut prin intermediul baietilor de la R.A.C.L.A. si, cu toate ca nu avea un curriculum vitae destul de “incarcat”, baietii il coopteaza in trupa. Show-ul de la Sala Polivalenta, Romanian Hip-Hop, uneste intr-un concert toate trupele de gen, implicit si Da Hood Justice, acest lucru insemnand prima aparitie pe scena (live) a lui Stoe Toxxic, din pacate, aceasta soldandu-se cu o intamplare nefasta: baietii ce se ocupau de sunet au dat drumul abia la jumatatea negativului, Stoe apucand sa cante doar 3-4 versuri. In cadrul aceluiasi eveniment, baietii interpreteaza piesa “Iadul” alaturi de cei de la Parazitii (o prima varianta a piesei “12 noaptea” feat. Delikt de pe albumul “Judecata de dupa…”).  Tot in 1995, baietii intra in R.A.N.-S. (Racnetul Agoniei Nationale – Sindicat), o grupare de trupe East Coast formata la initiativa celor de la R.A.C.L.A., din care mai faceau parte (pe langa R.A.C.L.A. si  Da Hood Justice) Klansmen, Parazitii si K.G.B. Team.

Anul 1996 nu aduce asa multe aparitii discografice, dar nu acelasi lucru se poate spune si despre realizari. Cea mai notabila realizare se intampla undeva pe la jumatatea anului, odata cu aparitia emisiunii “Black Friday” de la Radio 21, al carei realizator era Dragos Mirea, si anume stationarea pe prima pozitie a topului a piesei “Niquaganxta” timp de 4 saptamani. Reusirea performantei de a ocupa locul 1 al topului “Black Friday”, inseamna pentru trupa un mare pas in cariera: cu ajutorul lui Dragos Mirea, baietii semneaza cu Cat Music un contract pe 3 ani. Singura aparitie oficiala pe 1996 se intampla undeva spre sfarsitul anului, mai exact pe 11 decembrie, pe compilatia “Marpha – Strict Hip-Hop vol. I” lansata la Digital Record, cu piesa “Jocul negru al mortii”, o prima colaborare cu R.A.C.L.A. Pe aceeasi compilatie mai apareau nume ca: Getto Daci, Parazitii, Morometzii, Klansmen, dar si trupe din “tabara adversa” precum Il-Egal, La Familia, Memorialu’ Durerii, Southkilla sau Cartier. Spun singura aparitie oficiala deoarece Da Hood Justice apareau alaturi de Delikt si Getto Daci (formula R.A.N.-S.-ului schimbandu-se in acest an, aceste doua trupe inlocuindu-i pe K.G.B. Team, Klansmen si Parazitii) pe albumul “Incursiune in real” semnat R.A.C.L.A., pe piesa “R.A.N.-S. partea I”, acest album nefiind lansat vreodata din lipsa de fonduri.

Pe 9 aprilie 1997 apare la Cat Music primul material Da Hood Justice, intitulat “Judecata de dupa…”, lansarea cu show producandu-se pe 3 iulie la Studio Martin (ca mai toate lansarile numelor bune ale acelor vremuri). Albumul, o portie consistenta de horrorcore, a speriat multi datorita duritatii textelor si temelor abordate. Pe album mai erau prezente alte doua nume din gruparea la care baietii erau afiliati, R.A.N.-S.: R.A.C.L.A. (pe “Jocul negru al mortii”) si Delikt (pe “12 noaptea”). Mai trebuie mentionat ca alti doi membri ai R.A.N.-S.-ului si-au adus aportul la acest album, mai exact Deceneu si Piele de la Getto Daci, Deceneu semnand scratch-urile intregului material iar Piele fiind vocea aditionala la piesa “12 noaptea”. Undeva prin august 1997, are loc filmarea primului videoclip (in limita posibilitatilor tehnice ale acelor ani) la piesa “Da Hood Squad”, postul TV care s-a ocupat de aceasta fiind TVR 2. Urmeaza pe 7 mai 1997 aparitia pe prima compilatie de Hip-Hop romanesc lansata pe suport digital (si pe suportul clasic – caseta, in acelasi timp), “Pace cartierului – The Romanian Rap”, cu piesele “Niquaganxta” si “Vin indienii”, alaturi de alte nume semnate la Cat Music ca: Il-Egal, B.U.G. Mafia, Diabolic (Cassanova), Delikt si La Familia. Alte aparitii in 1997: pe mixtape-ul bootleg “Marele Sabath” al lui D.J. Sleek (pe care erau prezenti toti membrii Sindicatului) unde livreaza doua freestyle-uri (unul Nai’gh’Ba si unul Stoe Toxxic) si o piesa Da Hood Justice, “Combinatii” – 22 iulie; pe al doilea album oficial R.A.C.L.A., “Cei care te calca pe cap” (pe “Recidivisti”, alaturi de Vexxatu Vexx din Delikt si pe “Zecimale „ (alaturi de intreg R.A.N.-S.-ul) – 25 iulie; pe albumul de debut Il-Egal, “2 baieti din sud”, alaturi de Delikt, pe una dintre primele colaborari est-vest (piesa “Niciodata”) – 11 septembrie.

Pe “98 baietii nu fac prezenta cu un material propriu, fiind in cautarea unui sound nou si lucrand in continuu la piese, dar bifeaza cu aparitia pe trei dintre materialele ce vor deveni clasice in zilele noastre: “Daciada” celor de la Getto Daci, alaturi de R.A.N.-S. (pe “Nu Mai Sus De Umar”) – 25 februarie; Delikt“Fara numar” (pe “R.A.N.-S. parte doa”) – 14 octombrie; R.A.C.L.A.“Rimedebine” (pe piesa ce da numele albumului, “Rimedebine” – alaturi de Delikt si Piele si Os de la Getto Daci, plus inca alte doua bucati onorate cu prezenta separat de catre cei 2 membri ai trupei, mai precis “Viata ca’n filme”Nai’gh’Ba si “Regula de aur”Stoe Toxxic, aceasta din urma aparand doar pe varianta CD a albumului) – 12 noiembrie.

Intrarea in “99 le aduce baietilor o noua aparitie discografica, maxi-single-ul “Sfarsit de mileniu” , lansat pe 6 martie la Cat Music, fiind editat in ambele formate disponibile la vremea aceea, caseta si CD. Acesta continea piesa “Sfarsit de mileniu” in 3 variante (originalul si doua remix-uri  – millenium mix si drum-apella, ambele semnate D.J. Phantom) si alte doua piese, “Numai pentru fratii mei” feat. Rimaru (in doua variante, original – pe un instrumental semnat D.J. Sleek – si unda’ground mix) si “Supa’ FiguraNT”La acesta lucrasera cu oameni de studio precum Andrei Kerestely, Gabi Mitran sau Edi Schneider (D.J. Phantom), vocea aditionala de pe refrenul piesei ce da titlul materialului fiind a Cristinei Giurgiu“Sfarsit de mileniu” inseamna recunoasterea pe plan national a trupei, acest lucru fiind dovedit prin invitatii la emisiuni cu renume de pe posturi TV ca Antena 1, Prima TV sau Tele 7 ABC. Pana la lansarea albumului propriu zis, Da Hood Justice isi mai face aparitia pe alte doua materiale ce reprezinta o fila din istoria rap-ului romanesc. Prima a fost pe compilatia “Star de cartier”, in vara (pe 19 mai), cu piesa “Direct din unda’ground”. Pe compilatie mai erau prezente nume cu istorie in spate ca: B.U.G. Mafia, Il-Egal, Don Baxter, Brugner sau La Familia, fiind si primul material pe care s-a auzit de Methadon 3000. La nici o luna diferenta, pe 7 iunie, apar pe maxi-single-ul “Prinsi in joc” al lui Brugner, pe piesa “Romani cu clasa”, un strigat nationalist ce inca isi mai face efectul si in prezent. In octombrie 1999 este lansat al treilea material din cariera, L.P.-ul “Direct din unda’ground”, lansarea avand loc la Club Martin, cu o audienta extrem de numeroasa, acest lucru insemnand, de fapt, o dubla premiera, cu aceasta ocazie fiind lansat si primul videoclip cu acte in regula al trupei (cu sprijinul Atomic TV), piesa aleasa pentru a beneficia de suport video fiind “Numa` una”. Clipul, unul fara suportul casei de discuri, era regizat de Radu Herineanu, locatiile pentru filmari fiind: pe autostrada (la Km 30), intr-un bar “underground” sau intr-un gang de la Politehnica, filmarile fiind realizate cu o singura camera si cu luminile de la masini. Tracklist-ul albumului era unul destul de consistent (intro, 12 piese si outro), colaborarile fiind la randul lor de “categorie grea”: Methadon 3000 (pe “Supersonic”), Rimaru (pe “Scoala veche de rap” si “Numai pentru fratii mei), M&G (pe “Scoala veche de rap”) si Brugner (pe remixul de la “Niquaganxta”). La acest album lucrasera din nou cu oameni de studio experimentati precum: Gabi Mitran, Cristi Andrei, Mircea “Puiu” Petru (sotul raposatei Madalina Manole), Florin Siia sau Vali Rotari. De asemenea s-au realizat filmarile unui nou clip (in vara), clip ce a aparut in perioada iernii. Piesa aleasa pentru promovare era “Supersonic” (feat. Methadon 3000). Trebuie mentionat ca in 1999, cu ocazia concertelor sustinute cu A.R.A.S., Da Hood Justice aduc o prima dovada a non-conventionalitatii lor ca trupa si colaboreaza cu Voltaj pe piesa “Gandeste 3 min.”, piesa aparuta pe albumul “Risk maxim 2” al celor de la Voltaj.

Cu toate ca trecuse un an de la lansarea maxi-single-ului “Sfarsit de mileniu”, trupa beneficiaza de un clip la “Sfarsit de mileniu”, clip realizat cu ajutorul TVR 2, avand premiera pe 3 februarie 2000 in emisiunea Veni Video Vici, din cadrul Trupa DP 2. Acesta era realizat de Marius Barna, locatiile alese pentru filmari fiind: un amfiteatru dezafectat din zona Salii Polivalente, o intersectie din zona Dristor, terasa Teatrului National, ronda scriitorilor din Parcul Cismigiu, un gang din zona Lipscani si o gradinita de copii de langa Televiziunea Romana. Tot in februarie 2000 (pe 17), baietii ofera un preview de pe viitorul album, piesa .“Cand vin la microfon”, piesa aparuta pe compilatia “Hip-Hop – Legea strazii” Alti artisti prezenti pe material: Sisu, B.U.G. Mafia, Pacha Man, M&G, La Familia, Royala Mare, Il-Egal si altii. 2000 nu este un an reprezentativ, realizarile discografice fiind destul de putine la numar: aparitia pe “Plus infinit” al reinventatei R.A.C.L.A. – 4 iunie 2000 (piesa “Ochii din sertar”) si inca un feat. cu Voltaj, de data aceasta numai Nai’gh’Ba, pe piesa “Pe locul 2” aparuta pe albumul “Bungee”.

Desi lucrul pentru albumul “Nascut pentru asta” incepuse prin martie 2000 si se finalizase prin luna octombrie a aceluiasi an, acesta este lansat de Cat Music pe piata abia pe 18 martie 2001, fiind promovat de clipul piesei “Cand vin la microfon”Albumul era unul destul de scurt, 8 piese dintre care doar 6 in prima auditie (“Supersonic” si “Cand vin la microfon” fiind deja cunoscute de public), clasicele intro si outro plus un skit semnat Clonatu (fost membru R.A.C.L.A.). Pe langa Clonatu, pe “Nascut pentru asta” mai apareau Methadon 3000 (“Supersonic” fiind inclusa ca bonus track) si C.T.C. (pe “Baietii n-au secretii”).

In 2002, dupa expirarea contractului si despartirea de Cat Music, baietii fondeaza Urban Records, un label 100% independent. De fapt, se vroia ca Urban Records sa fie o parte componenta a firmei mari, Urban Da Hood Squad, alaturi de studioul echipat pentru productie audio-video (Pipe Studio) si linia vestimentara Urban Wear, planuri care, din pacate, nu au putut fi puse in practica. Label-ul Urban Records fusese construit pentru artisti Hip-Hop, dar in marketing figurau si implicatii in promovare de D.J., electro sau trip-hop. Artistii Urban Records erau urmatorii: Da Hood Justice, Dream Team (Negru si Funky), Deceneu si K-gula (2002), urmand ca in 2003 sa fie cooptate nume ca C.T.C., Explicit sau Raparta. Primul proiect audio al Urban Records era mixtape-ul semnat Sub Zero, “Proiectul Verde”, distributia fiind una de zile mari: Armada, B.R.G., C.T.C., Da Hood Justice, Deceneu si Piele, Dream Team, Gnom, K-gula, Parazitii, Pirats Klan, Romichete sau Vexxatu Vexx. Alte proiecte Urban Records ramase la stadiul de planuri din perioada 2002-2003: proiectul “MECO (Muzici Educativ Colective)” al lui Deceneu (un proiect la care participau 2 emcee si 2 D.J./ inclusiv Deceneu); albumul “Dreapta-n Univers, Centru-n Intuneric” al lui K-gula (care, surprinzator, exista pe internet); albumul “No more Justice” semnat Da Hood, intitulat in acest fel pentru sublinia delimitarea Da Hood de Da Hood Justice (la care se mai adauga pe langa cei 3 membri stiuti si D.J. Oxi/ Magnetic; albumul se vroia unul experimental, continand chestii ambient, cu invitati multi, dintre care: C.T.C., Vexxatu Vexx, K-gula sau o trupa de rap din Elvetia). Totusi, singura aparitie discografica (din perioada 2002 – 2003) ce tine de trupa, o are Stoe Toxxic pe mixtape-ul lui D.J. Magnetic – “Industria subterana (varianta porno)”, pe freestyle-ul ce da numele materialului si care este livrat alaturi de K-gula (fiind, de fapt, K-gula & Stoe Toxxic). Pe mixtape se mai regaseau nume ca: VeritaSaga. B.R.G., L Doc, Dagga, D.J. Undoo, Korekt, Nwanda, Vlad Dobrescu si altii.

In 2004, odata cu aparitia mult taraganatului “Proiect Verde”, formula Da Hood se schimba, in trupa ramanand decat Nai’gh’Ba si Stoe Toxxic, Sub Zero schimbandu-si numele in Phane Buton si alegand sa abordeze alte genuri muzicale, orientate spre partea electronica a muzicii.

Compilatia era o productie Urban Records, fiind distribuita de NRG!A/ ROTON. Da Hood apareau cu piesa “Secretu’ din gradina”, cat si pe diferite colaborari ale artistilor Urban Records, ca: “Panica pe www” (unde Stoe Toxxic aparea alaturi de Deceneu, VD88 din C.T.C., Vexxatu Vexx si Funky din ”Dream Team; varianta 2002 a acestei piese se numea “Pentru server si teren” si, pe langa cei deja mentionati, aparea si K-gula), “Cantec de voie buna” (o colaborare a celor de la Dream Team cu Stoe Toxxic si Yolo din Zale) sau “Proiectu’ Verde” (Nai’gh’Ba cu Deceneu si Dream Team), piesa ce a beneficiat si de clip. Pe langa artistii Urban (Phane Buton, Dream Team, Deceneu, Raparta, Explicit, Da Hood, C.T.C. sau K-gula & D.J. Undoo), pe compilatie mai apareau nume ca Zale (pe atunci la Rebel Music) sau A.Speak (Echo du Sud), un M.C. francez, cat si numele Parazitilor, Subsemnatu si Phane Buton folosind un sample din piesa “O stare de spirit” pentru “N-ai somn”. Tot in 2004, Stoe Toxxic apare pe primul album semnat Explicit, “Muzica depravata” (tot o productie Urban Records), pe piesa “Zone de interes”.

Totusi, singura aparitie discografica (din perioada 2002 – 2003) ce tine de trupa, o are Stoe Toxxic pe mixtape-ul lui D.J. Magnetic“Industria subterana (varianta porno)”, pe freestyle-ul ce da numele materialului si care este livrat alaturi de K-gula (fiind, de fapt, K-gula & Stoe Toxxic). Pe mixtape se mai regaseau nume ca: VeritaSaga. B.R.G., L Doc, Dagga, D.J. Undoo, Korekt, Nwanda, Vlad Dobrescu si altii.

Intrarea in 2005 aduce aparitia pe primul volum al compilatiei “Afront – The Under Project” si intrarea (alaturi de nume de calibru din rap-ul si rock-ul alternativ romanesc) in R.U.L. (ROTON Urban Label). Pe acest material apareau ca trupa cu “Secretu’ din gradina”, iar Nai’gh’Ba ca invitat pe piesa “Bucuresti” a celor de la C.T.C. Alti artisti Hip-Hop prezenti pe “Afront”: Ombladon, Cheloo, Bitza, Arssura, Explicit si R.A.C.L.A. Prin vara se mai marcheaza inca doua aparitii discografice, pe C.T.C.“Dificultati tehnice” (Nai’gh’Ba pe “Bucuresti”) si pe compilatia “Hip-Hop hits” cu piesa “La Vama Veche” feat. Sorin de la E.M.I.L. Varianta de trupa live cu acte in regula ia fiinta in urma unei discutii cu tobosarul trupei AB4, Dan “Beavis” Olteanu, aceasta rezultand cooptarea in trupa a unor instrumentisti ca: Gabi “Printzu” (ex. Sport Sangeros III) – bass, Marius “Zulu” (ex. Nitro) – chitara, in timp aparand in peisaj si Cristina Puia – keyboards & backing vocals, Kani – tobe si D.J. Sonia (care activa in paralel si la VeritaSaga). In aceasta formula este conceput in studioul lui Bazooka de la Mandinga (ex. Omul cu Sobolani) albumul “Secretul din gradina”, ce este lansat sub egida R.U.L./ ROTON pe 11 decembrie 2005. Un album Hip-Hop destul de alternativ, cu influente de la rock la electro, avand urmatorii invitati: (Deceneu semnand scratch-urile pe “La Vama Veche”, colaborarea cu Sorin), Jupiter (autorul instrumentalului la “Din dragoste”), Dan Costea de la COMA (pe “De cate ori”; scratch-urile fiind semnate D.J. Undoo), Bean, actual membru Subcarpati si Suie Paparude (pe “O mana sus”), D.J. OxiPraf in Ochi (pe skit-ul “01.10.660”), K-gula (pe Respecta-ti viata + textierul piesei “S-a furat muzica buna”) si Gojira & Kosak (piesa “Mii de culori”). Albumul a avut 4 extrase pe single (care au beneficiat si de videoclip): “La Vama Veche”/ feat. Sorin, “Mereu (Liber)” – 2005, “Secretul din gradina” – 2006 si “De cate ori”/ feat. Dan – 2007.

In 2006 aparitiile sunt doua la numar si fara o importanta prea semnificativa: pe “Afront 2” apar cu “Mereu (Liber)” si pe “Sentimente urbane” (cu “O zi – chill mix”).

In 2007 se alatura celor de la Hades Records, singura aparitie ca trupa Hades fiind bonus track-ul al celui de-al doilea volum “Hades Records preia controlul”, doar Stoe Toxxic, cu un freestyle acapella, coloana sonora fiind beat-box-ul livrat de Phlo. Tot in 2007 se produce reuniunea unora dintre membrii R.A.N.-S.-ului de altadata (Rimaru, Nai’gh’Ba, Stoe Toxxic, Brugner, Vexxatu Vexx, Piele si Os), acestora alaturandu-li-se doi noi membri in persoana lui D.J. Dox si D.J. Undoo, numele fiind schimbat in Sindicatul RAN/S. Consecinta acestei reuniuni se regaseste pe mixtape-ul “Creuzetul” lansat la inceputul lui 2008 (mixat de D.J. Dox & D.J. Undoo), un material ce aduna piese de capatai de pe albume ca “Rimedebine”, “Plus infinit”, “Fara numar”, “Prinsi in joc” sau “Direct din unda’ground” plus altele trei noi: “Baga rep” (singura pe care apar Vexxatu Vexx, Piele si Os), “Si vom trai” si „Repminiscente”, productiile find semnate Vlad Dobrescu, Keri si Phossilah. Acest mixtape prefata albumul “Reuniune de clasa”, , album ce, din pacate, nu a mai fost lansat.

Tot in 2008 Stoe Toxxic apare pe albumul Dagga“Inima tare”, pe piesa “Liber in Cuba”. La inceputul anului 2009, acelasi Stoe Toxxic, apare alaturi de Vita de la Implant Pentru Refuz si Maria pe piesa “Zile moderne” de pe albumul cu acelasi nume semnat Fratziman. In luna iulie a aceluiasi an ia fiinta Grupul de Rezistenta, in componenta sa gasindu-se, pe langa Nai’gh’Ba si Stoe Toxxic, oameni precum Brugner, K-gula, D.J. Dox si D.J. Undoo. Trupa lanseaza pe rand piesa ca “Tot timpul pe frecventa”, “Pe scena” sau “P.R.U.T.” (aceasta aparand pe compilatia “Uniti sub tricolor”). In iulie 2010 urmeaza lansarea primului material GDR, maxi-single-ul “1 la suta”, ce continea piesele mai sus amintite (fara “P.R.U.T.”), “1 la suta” in 3 variante si remix-ul la “Baga rep”, initial semnata RAN/S, remix pe care mai apar C.I.A. si Carbon. Maxi-single-ul era promovat de videoclipul piesei “1 la suta”. Tot in 2010 Grupul de Rezistenta mai lanseaza piesa “Ultima secunda”, iar Stoe Toxxic apare alaturi de Makru (ex. Cheya Crew) pe albumul Ad Litteram“Rani cicatrizate” (pe piesa “Esenta de roman” ).

Cam asta ar fi povestea trupei Da Hood. Ce urmeaza? Sa-l lasam pe insusi Nai’gh’Ba sa ne spuna: Stim exact ce vrem, in 2012 lucram la noul album, pe care sper sa-l scoatem pana la toamna. Iar de la anul incolo ne apucam sa punem pe picioare best-of-ul de 20 de ani. Tot in 2012 speram sa scoatem si albumul GDR. Noul album Da Hood sper sa fie za shiet!

Pace!

Sursa: Evenimentul Muzical; Bravo; Popcorn; Play; TV Satelit; Salut; Remix; HipHop Kulture.