Toată lumea știe că toamna se numără bobocii. Însă, când vine vorba de consumatorii de hip-hop, ei știu că toamna se face prezența la cele mai bune concerte. Multe dintre acestea sunt prezentate sub forma lansărilor de noi materiale, care să ne facă sa uităm că vara s-a dus. Exact asta s-a și întâmplat aseară, în Silver Church, când Aforic aka Emil Teleagă și-a lansat primul său album solo oficial. Ultima zi a lunii septembrie a reunit pe aceași scenă nume mari ale hip hop-ului autohton.

După ce Tecko Starr (Chronic) a agitat bine spiritele celor prezenți în club, a pus mână pe microfon și a făcut o prezentare așa cum se cuvinte „maestrului de ceremoni”, Emil Teleagă. După încurajările venite din public și cele ale lui Subsemnatu‘, Afo apare pe scenă și ne anunță: „Îmi dați energie, vă dau energie”. Secondat de Tecko Starr și DJ Grigo, MC-ul dă drumul „live show-ului” promis. Deși Bitză nu a fost prezent la eveniment, vocea sa a răsunat în timp ce Afo ne vorbea despre „Circuitul banilor”.

Chiar dacă invitații nu au intrat pe scenă „în ordinea numerelor de telefon” (așa cum ne-au fost prezentați pe pagina evenimentului), cel de la începutul listei a fost chiar un constănțean: Chimie. Piesa „Omul modern” a răsunat în incinta clubului în timp ce, din sală se auzea un zumzet continuu. Aforic ne-a mărturisit că împreună au lucrat la un nou proiect și ne-au prezentat și „Episodul pilot”.

„Drumul spre pace” a fost călăuzit de Bean MC și Vali Umbră, într-un cuvânt, Subcarpaţi, care au urcat alături de Afo pe scenă. Nici Infinitu’ nu a stat pe margine, ci s-a alăturat și el pentru porția de rap de duminică noapte. Alături de Subsemnatu’ și Grigo, Aforic ne-am adus aminte de „Ochii răi” ce ne veghează zi și noapte. Deși Underman nu a fost prezent, cei doi nu au ezitat să ne prezinte o piesă fresh de pe noul material. „Globul ocult” a adus din nou în prim plan „Preludiul lu’  Teleagă”.

Preț de câteva minute, am fost martorii unei sesiuni live marca  Tecko Starr și Grigo, pe scurt, Chronic. S-a făcut „Mare Tam Tam” când Doc a urcat pe scenă în aplauzele celor prezenți. Biserica de Argint s-a zguduit din temelie când pe scenă au pășit și Deliric 1, VD, Nwanda și Cedry2k pentru a face „Muzică”.

Seara nu a fost scutită nici de o sesiune de off da dome cu Dragonu’. Acesta a fost momentul propice pentru ca Dragonu’ să mărturisească: „Îți mulțumesc că m-ai ajutat/ În 2005, când eram un cârnat/ Când nu mă știa nimeni, tu m-ai susținut/ Tu m-ai învățat, man/ Pace pentru tine că bag rime la-nălțime„. Profitând de ocazie, Aforic a declarat: „Nu este laudă, însă îi mulțumesc lui Dumnezeu că am reușit să îi fac cunoștință lui Dragonu cu Chimie„. Ce-a urmat? Un moment Specii, savurat până la ultima secundă de cei prezenţi, iar piesa „Abdullah” s-a aflat pentru câteva minute pe buzele tuturor.

Lista invitaților s-a încheiat cu Lu-k (Lu-k Beats). Personal am avut ocazia pentru prima oară să ascult mai mult decât beat-urile produse de el, mai exact, să îl ascult cântând live. Show-ul a fost a încheiat cu piesa „Anii” ce a produs un val de nostalgie printre cei prezenți.

„Afo(st) sau N-afo(st)” un concert pe cinste? Vă las să decideți singuri și vă invit în continuare să aruncați un ochi peste galeria foto surprinsă în timpul concertului. Voi încheia acest articol prin a-l cita din nou pe Aforic: „Ăsta e preludiu, nu e material de studiu”.