MC-ul Anomos, din Staten Island/New York, a fost prezenta surpriza de pe 16 septembrie in clubul „Hotties” din Brasov. El a sustinut un concert de 40 de minute, mult apreciat de catre publicul aflat in locatie la momentul respectiv. Petrecerea a inceput ca de obiciei la ora 21:00, Anomos facandu-si aparitia in jurul orei 23:00, direct de la aeroportul Henri Coanda.

In ciuda faptului ca nu a avut timp pentru incalzire, prestatia acestuia a fost electrizanta. Aflat pentru prima data in Romania, MC-ul a incins atmosfera de la inceput, el urcand pe scena purtand un tricou cu harta Romaniei in culorile tricolorului, pentru piesa intitulata „Get On My Back„, scadand in mod repetat numele orasului nostru – Brasov.

Repertoriul artistului american a oscilat in mod echilibrat intre piese lyrical si piese de club. Publicul, in numar destul de mare – avand in vedere ora inaintata si faptul ca era o zi de joi – s-a incalzit repede, a raspuns prompt scandarilor MC-ului, a dansat si a interactionat cu rapper-ul intr-un mod entuziasmant si, in general, a creat atmosfera specifica unor astfel de concerte.

Distractia a continuat apoi pana spre ora 02:30, cu muzica hip-hop, asigurata de catre obisnuitii casei – Acid, Maeditus si DJ Lexi, din Brasov. Anomos a ramas in club pana la sfarsit pentru a se poza cu fanii romani si pentru a imparti cateva CD-uri promotionale. El s-a declarat extrem de placut impresionat de primirea calda a celor aflati in club si a anuntat ca intentioneaza sa revina cat de curand posibil la Brasov pentru un nou show si pentru a colabora cu hip-hoperi romani.

P.S.: Aceasta recenzie a fost realizata de Lorena Coliban. (continuare…)

* Pentru a salva o poza la claritate maxima, click pe ea, apoi Salvare.

Il puteti contacta pe Anomos la link-urile urmatoare: