Cel mai asteptat festival de cultura urbana si-a deschis portile pe 24 si 25 august, la Skatepark Tineretului. A patra editie Street Heroes a reusit sa pastreze traditia si a reunit cei mai buni skateri, bikeri si b-boy. In plus, au adus pe scena numele unor artisti apreciati ai momentului: Bass Turbat, Subcarpati si Okapi Sound.

In prima zi, cei prezenti in numar destul de mare au fost martorii unui maraton de aproape doua ore de Bass Turbat, atat la propriu, cat si la figurat. Sharky, Gojira, Unlocka si Planet H au luat cu asalt scena si au mixat, parca fara oprire, melodii cunoscute din diferite sfere muzicale. Atmosfera a fost intretinuta de Motion Monument, ce a transmis energia sa tuturor celor prezenti. Punctul culminant a fost atins in momentul in care Doc si Deliric 1 au urcat pe scena pentru piesele „Da-i mai tare” si „Fugi”.

Cand totul parea sa se linisteasca, pe scena au urcat Subcarpati. Bean si Vali Umbra au facut slalom printre melodiile lansate de trupa din 2010 pana in prezent. „Lautar de Bucuresti”, „La cutari”, „Avion cu motor”, „Underground folclor”, „Balada lui Iancu”, „Balada romanului” sunt doar cateva dintre piesele pe care cei prezenti in public le-au fredonat alaturi de artistii de pe scena. Liviu Vasilica a fost insufletit si omagiat pret de 3 minute prin melodia „Cand a fost la `89”. „Drumul spre pace” a fost calauzit de vocea inconfundabila si calda a Georgianei Manaila. Aforic s-a alaturat si el pentru piesa „De cand mama m-o facut”.

In continuare regasiti pozele surprinse de mine si Vitamina C in timpul concertului, si nu numai. Personal, astept cu nerabdare urmatoarea editie a festivalului si sunt curioasa ce surprize placute ne vor mai face organizatorii. Asa cum ar spune Bean, „One love!”