Pentru multi, 1 aprilie a fost “ziua pacalelilor”, insa, pentru iubitorii de hip-hop, ziua a fost presarata cu noutati muzicale si concerte. Eu personal m-am regasit in cea de-a doua tabara. De ce? Pentru ca se anunta un mare concert C.I.A. organizat de Junky Size Events. Orele s-au scurs destul de greu pana in momentul in care a trebuit sa-mi pun aparatul in geanta si sa plec spre locatia concertului. Si totusi, soarele a apus si mi-am luat zborul inspre Wings Club. Ajunsa acolo, am observant ca mai erau oameni nerabdatori sa ii vada pe oltenii de la C.I.A. De warm up s-a ocupat nimeni altul decat Chill Will, care ne-a umplut zecile de minute de asteptare atat cu hip hop romanesc, cat si cu hip hop din afara. Usor, usor, clubul incepe sa capete contur, iar nou venitii se grabesc sa-si rezerve un loc in primele randuri. Toata lumea cunoaste melodiile din warm up, canta refrenele intr-un singur glas si asteapta nerabdatori ca baietii sa-si faca prezenta pe scena, lucru care se intampla in jurul orelor 23:30. Publicul explodeaza la urcarea pe scena a lui Byga, Rashid si Phila, intr-un cuvant: C.I.A. Melodii precum Una, Insomniac, Cor de bagabonti, Daca as putea, Unde e ea (moment in care mai multe brichete s-au aprins in primul rand), Zbor la joasa altitudine, Mai vrei, Ba esti nebun nu s-au lasat prea mult asteptate, spre deliciul publicului. Intre fiecare melodie, unul din membrii trupei canta impreuna cu publicul refrenul melodiei ce urma sa rasune in boxe. Trebuie sa recunosc ca am fost destul de impresionata de legatura creata foarte rapid intre baieti si public, cumunicarea scena-fani fiind incredibil de prietenoasa si apropiata.

Din public nu au lipsit Alex Velea, Chill Will si Tonik Obiectiv. Concertul a fost incheiat dupa principiul “sa-I dam cezarului ce-I al cezarului”. De ce spun asta? Pentru ca melodia ce a incheiat evenimentul a fost chiar Siaiei, mai exact piesa ce s-a cerut pe tot parcursul concertului. Timpul parca a zburat, iar concertul s-a terminat. Spre uimirea tuturor, nimeni nu vroia sa plece acasa, ramanand langa scena aclamand numele trupei pret de aproximativ 10 minute. In locul lor, a urcat Chill Will, care a calmat spiritele cu  o doza zdravana de hip-hop romanesc.

Evenimentul de aseara a incheiat seria de concerte incluse in turneul Rock’N’Raw. Personal, mi-ar placea sa ii vad mai des concertand pe scena cluburilor din Bucuresti. Nu stiu daca fotografiile vor vorbi de la sine, insa stiu sigur ca cei ce si-au pierdut vocile cantand in Wings, sigur te vor sfatui sa nu ratezi urmatorul concert C.I.A.