Vlad Dobrescu, DOC, Deliric 1 @ Zilele Prieteniei Bergenbier (8)

Bine, bine, recunosc. Îmi era dor de un concert C.T.C.. Organizatorii de la “Zilele prieteniei Bergenbier” cred că mi-au citit gândurile (“şi totuşi, când vor mai cânta C.T.C şi pe la Bucureşti, că se tot plimbă prin ţară”) şi ne-au oferit un show pe măsură în Piaţa Constituţiei, sâmbăta ce tocmai a trecut. Înarmată cu o brigadă de prieteni (aleşi pe sprânceană) şi cu multă voie bună am pornit agale către Casa Poporului, ignorând cu nepăsare soarele ce încerca să ne ardă cu razele lui fierbinţi şi insistente.

Ei bine, ne-am luat “poziţia regulamentară” şi ne-am pus pe “treabă”. Am avut senzaţia de mai multe ori că scena era că un podium de prezentare pe care DOC, Deliric şi Vlad Dobrescu defilează nestingheriţi în faţa oamenilor veniţi special pentru ei. “Permite-mi să mă prezint, deşi, poate ma ştii. Sunt DOC”. Da, toţi îl ştiam şi îl urmăream cum vers după vers şi rimă după rimă se scurg din microfonul lui. Vlad Dobrescu a intrat din nou în pielea timpului şi a presărat “Secunde reci” peste canicula din Bucureşti. Mănăstire într-un picior, ghici ciupercă cine-i cel pe care “Sar căţele” când iese pe stradă. Da, probabil ai ghicit că vorbim despre Deliric.

Dacă tot ne-am strâns la Zilele Prieteniei, cum putea să fie omisă piesa “Fraţi”? Când ascultam “Muzică” bună, timpul se scurgea pe lângă noi şi noi am “Fugi(t)” o dată cu el, într-un ritm mai accelerat decât strofa lui Rimaru de pe piesa “Cox”. Am pus “Mâna pe portofel” şi ne-am mai dus să luăm o bere, să fie voie bună până la capăt.

…şi iar s-a cântat piesa “Genţi de bani” în faţă Parlamentului României.

Deşi înainte de urcarea pe scenă a băieţilor toţi fanii lor strigau fără oprire CeTeCe, DOC, Deliric şi Vlad Dobrescu ne-au dat un motiv întemeiat să continuăm pe “Piese de schimb”. Am tras câteva “Linii de tramvai” pe care ni le-a servit (discret) Deliric şi am devenit brusc feelingoşi pe “Ceai”-ul lui Doc. Recitalul băieţilor s-a încheiat cu deja celebrul “Fra-ieeee-reee, na na na”, pe care l-am fredonat până târziu în noapte.

Şi aşa s-a pus punct momentului hip hop din cadrul evenimentului din ziua întâi. Nu ai apucat să vii şi îţi pare rău? Colegii de la Marpha Hip Hop au realizat o înregistrare din timpul concertului pe care au oferit-o spre vizualizare zilele trecute. Dar nici noi nu ne-am întors cu mâna goală. Am stat în primul rând şi, pe lângă distracţie, am şi muncit. Am ajuns acasă mai bogaţi cu o galerie foto cu DOC, Deliric şi Vlad Dobrescu. Pozele le puteţi vedea în continuarea acestui articol şi le veţi putea descarca la mărime normală de pe contul nostru de Facebook.

Acestea fiind spuse…

Beat-ul are-o tonă,

Zi-mi că fi-tu are-o bonă,