Desi vara nu da semne ca ar fi trecut, inceputul lunii septembrie ne-a dat sa vedem un mega concert ca “opening season” cu Carbon si invitatii sai : Afo, Doc, Cedry2k, DJ Grigo, Tecko Starr si Fanas. Concertul a inceput in jurul orei 23:30, in Club Fabrica, la eveniment fiind prezenti in jur de 200 de oameni.

Carbon a tinut sa ne aduca aminte de piesele sale de pe albume precum “Reactii Adverse”, “Catharsis”, “Dragoste sau frica” sau “Vremurile din urma” (Haarp Cord) dar si de bucati noi ce vor aparea pe materialul sau nou “Elemente Instabile”. Publicul prezent in Fabrica a putut asculta piese binecunoscute precum : “Stereoxid de carbon”, “Labirint”, “Pe cine combati”, “Filtru de carbon”, “Metronom”, “Sindromul deficientei dobandite”, sau “Copacul de hartie”.

Acompaniat de Cedry2k, a tinut sa ne aduca aminte ca trebuie sa tinem cont de “Antrenament” prin “Introspectii” in toata “Progresia Geometrica”, definind ideea de “Demnitate” , si “Cerc Inchis”, dand de inteles ca trebuie stranse “Flori de mucigai, pentru toti saracii Domnului ce-ajung in Rai”. Cedry2k a anuntat ca pe data de 16 septembrie in Club Silver Church, isi va lansa noul material “Colaborari vol. 2” , si este efectiv “Singura sansa” de a-l mai vedea cantand pe scena.

Alaturi de Afo, ne-am adus aminte de “Asculta Douamiidoispe”, prin “Amprentele Umbrei”, si de asemenea ne-a dat noi date despre “Piata Neagra”.  De asemenea, si Afo a tinut sa anunte ca pe data de 30 septembrie, in Club Silver Church, isi va lansa materialul nou.

Un moment emotionant, a constat in faptul ca omul Carbon a impartit doua paini, pentru un preview la o piesa noua, ce are ca tema caracterul uman.  Si asa cum fara fluierul final nu se poate termina un meci de fotbal, asa fara Doc, un concert Facem Records nu se poate termina fara „Muzica”. Pe final, o sesiune de off da dome (cypher) i-a avut in centrul atentiei pe : Afo, Doc, si Fanas.

Mai jos, cateva poze de la acest eveniment, cu multe multumiri lui Tami si Cristina.