Asadar, toamna incepe si continua in forta, cu o serie de evenimente de neuitat, iar Cedry2k nu se lasa mai prejos si lanseaza, duminica seara (16 septembrie), in Club Silver Church,  al cincelea sau material solo numit “Colaborari 2”.

Pe acest material, se pot regasi piese mai vechi si mai noi, care nu au ajuns la urechile publicului larg, sau cu artisti tineri si cu un mare potential, pentru a le promova munca. Astfel, doar cateva exemple ar putea fi : “Arta vs. bani”, “Amurg tacut”, “Prin foc”, “Identitate Nationala”, “Bogdan Stoica intro K1”.

La concertul de duminica seara, s-au strans aproximativ 650 de participanti, cu chef maxim de distractie si foarte galagiosi, asteptandu-l pe Cedry2k si pe invitatii sai. In deschiderea evenimentului, oamenii Nanu din Toplita, si Romem din Brasov, au incalzit starea de spirit a ascultatorilor, cu ajutorul catorva piese de pe albumul lui Romem, intitulat “Scrisori Audio”, prezentat pe RadioOnMusic.ro , insa si de pe albumul lui Nanu, ce urmeaza sa apara in curand, sub numele de “Linistea dinaintea furtunii”.

De asemenea, Cedry2k si invitatii sai : Dragonu’, Carbon, Vlad Dobrescu, Stress de la SubTerra, DJ Grigo, Tecko Starr, si Afo, au facut o atmosfera de zile mari fredonand piese mai cunoscute, si au bombardat Silver Church, atat cu bucati de pe materialele solo, cat si colective, “Sah”, “Mai mult ca sigur”, “Antrenament”, “Decapitalism”, “Piete”, “Un singur gand”, “Introspectii”, “Progresie Geometrica”, “Demnitate”, “Dezradacini” sau “Mastile lui Marte”, fiind doar cateva dintre piesele prezente.

Afo, a tinut sa anunte ca pe data de 30 septembrie, tot in Club Silver Church, isi va lansa noul material “Preludiul lui Teleaga”, prezentandu-ne o strofa dintr-o melodie ce va fi inclusa pe album.

Nu exista concert Facem Records (fie ca este vorba de Cedry2k, Carbon, Doc, Deliric) fara “Muzica”, motiv pentru care piesa a fost inclusa in playlist-ul de duminica seara.

La finalul concertului, Cedry2k a tinut sa mentioneze : “Nu am mintit cand am spus ca nu voi mai scoate niciun album. Ma tin de cuvant, dar asta nu ma opreste sa scot un EP în luna noiembrie. Am cateva piese scrise, pe care vreau sa le impart cu voi, pentru ca voi sunteti oamenii mei. Va iubesc din suflet, si va respect maxim”. Din spusele artistului, concertul va avea loc in luna noiembrie, tot in Silver Church.

Mai jos, cateva dintre pozele evenimentului, cu multe multumiri lui Tami.