Acum cativa ani, am primit de la un prieten o melodie ce purta numele „Porumbelul negru”. Inca de la prima auditie am intrebat „Cine canta?”. Desi nu este chiar o piesa vesela, am ascultat-o pe repeat zile intregi si o ascult si in ziua de azi cu acelasi mare drag. Am aflat ulterior si numele trupei ce avea sa se strecoare pe lista formatiilor mele de suflet. Isi spun Ceilalti, vin direct din Suceava, iar numele lor a fost pentru prima oara auzit in anul 2005.

Cu putin timp in urma, un zvon anunta un concert in Bucuresti. „Zis si facut”. Zvonul a capatat contur si, aseara, Elephant Pub a devenit gazda evenimentului. Inarmata cu aparatul foto si mult entuziasm, am plecat sa imi iau doza de Hip-Hop de duminica seara. „Ceilalti trei” nu au venit insa singuri in Elephant, ci si-au luat alaturi intariri. Pe afisul viu colorat al concertului apareau inca trei nume: Smokey, Tweek si Gecko. Nerabdarea mea crestea pe masura ce vedeam figuri cunoscute in public. M-am gandit ca nu aveam altceva mai bun de facut in acea seara decat sa fiu prezenta acolo.

Deja celebrul „Buna seara” ce a rasunat din microfonul lui Smokey a marcat momentul de incepere al show-ului. A inceput agitatia in randurile celor prezenti si timpul parca s-a dilatat pana aproape de miezul noptii. Rand pe rand, langa Smokey au mai urcat Tweek, Gecko si Silviu Mircescu. Piesa „Galina Blanca” l-a adus pe scena pe Krem. Aparitia lui a reprezentant pentru toata lumea o surpriza, avand in vedere ca finalistul de la „Romanii au talent” si-a serbat ziua de nastere alaturi de colegii sai, cantand.

Dupa o demonstratie in forta de energie si voie buna, baietii au cedat locul pe scena lui ViKloth si creTzu. „Acompaniati” de Hannibal, baietii s-au pus pe treaba, sustinuti din plin de publicul entuziasmat de prezenta lor in Bucuresti. Melodii precum „Uitare”, „Vom trece peste”, „Foc in ochi”, „Gri”, „Eu cred in Romania”, „Pui de lei, „Maine” au rasunat din boxe, din microfoane si din plamanii celor prezenti. La cererea publicului, ViKloth a „dat” doua melodii acapella, insa nici creTzu nu ne-a dezamagit in aceasta privinta. Baietii au anuntat si apartitia unui nou videoclip pentru care, Hannibal a capturat imagini video incercand sa surprinda energia emanata de cei prezenti. La final, creTzu a chemat pe scena toti invitatii lor, in aplauzele publicului care cerea bis-ul melodiei „Uitare”. Fara a sta prea mult pe ganduri, beat-ul piesei incepe, iar melodia este cantata atat de baieti, cat si de fani.

Pana la finalul concertului, i-am vazut in public pe Krem, Smokey, Tweek, Gecko, Silviu Mircescu, SEZ, Clue (SickSound), JaZZ 8 (The Bridge Committee) Swift si Esra (In Extremis). Desi nu am avut ocazia sa aud live „Porumbelul negru”, din punctul meu de vedere a fost un concert reusit si mi-ar face placere sa ii mai vad mai des pe Ceilalti prin Bucuresti.

Va invit sa vizitati si galeria foto, in speranta ca veti simti macar o particica din energia pe care am simtit-o noi aseara.