Clubul Wings si-a deschis aripile duminica seara pentru a-i primi pe impatimitii muzicii hip-hop. Cu mic, cu mare, toata lumea a venit sa il vada pe SEZ in actiune la concertul de lansare al primul sau mixtape, “Chronic prezinta SEZ – Sezonul 1”. Cand pronunt numele lui SEZ, nu ma pot gandi decat la o serie de melodii deja cunoscute de consumatorii de hip hop. A fost primul eveniment la care am mers si am putut vedea, de-o parte a fileului producatorului beat-ului, iar de cealalta parte artistul ce si-a pus versurile pe beat, dand nastere unei melodii de cele mai multe ori bine cunoscuta si cantata de public.

Dupa un warm-up energic cu Chill Will, ce a reusit ca de fiecare data sa agite spiritele din public, au urcat pe scena SEZ, Grigo si Tecko Starr, pe scurt, Chronic. Umar la umar, s-au asigurat ca platanele se invart continuu pentru a se asigura miscare pe scena si pentru a se transmite energia in randul publicului prezent. “Maestrul de ceremonii” a fost Aforic, ce si-a invitat colegii de breasla in scena, unul cate unul, in stilul lui caracteristic.

Primii pe scena au urcat Cedry2k si Carbon. Prima melodie pe care am auzit-o in boxele Wings-ului a fost “Ultimul ceas”, piesa extrasa de pe ultimul material semnat de Cedry2k. Au urmat piese precum “Demnitate”, “Intropsectii”, “Alchimia luminii”, “Labirint”, “Singura sansa”, insa si doua piese de pe noul material al lui Carbon ce va fi lansat pe 20 mai in Silver Church. Cei prezenti in Wings au putut asculta si o noua melodie extrasa de pe viitotul album Haarp Cord ce se anunta a fi disponibil in viitorul apropiat.

A urmat randul lui Dedey sa urce pe scena si sa ne loveasca cu versuri atent puse pe beat-urile lui SEZ. Imediat dupa, Flou Rege ne-a aratat ca si el stie sa faca muzica buna, sa tina publicul activ si sa il faca sa cante alaturi de el. Doc si Aforic au facut “Mare Tam Tam”, pana ce Deliric 1 a urcat pe scena. Vlad Dobrescu a intregit formula magica ce poarta numele CTC. Putina magie muzicala si publicul parca isi reincarca bateriile instant. “Toata lumea canta” cu baietii “Genti de bani”, iar prezenta lui Nwanda pe scena a facut sa curga “Sange de porc”  din microfoanele baietilor si din plamanii publicului. Prezent deja pe scena inaripata, Nwanda nu a ezitat sa ne cante o piesa de pe primul sau album ce este programat sa apara cat de curand. Stiu sigur ca nu a fost pentru “Ultima oara” cand baietii de la CTC au cantat in concert melodii vechi ce trezesc amintiri ascultatorilor fideli ai trupei. Seara s-a incheiat intr-un stil aparte: pe beat-urile semnate de SEZ, Doc, Deliric 1 si Aforic au facut o demonstratie de off da dome de inalta clasa. De after party s-a ocupat Chill Will, moment ce a marcat incheierea serii.

Descrierea evenimentului in careva cuvinte: energie, beat-uri nebune, mic-uri daramate sub greutatea rimelor, Facem Records, Chronic. In continuarea articolului veti regasi fotografii de la evenimentul la care am fost prezenta.