Vorbim despre evenimentul ce s-a petrecut aseara, vineri 15.04.2011 la orele 22:00, in Club Setup din Timisoara. Asadar, ne-am prezentat cu mic cu mare la concertul lui Cedry2k cu FaiboX unde s-a anuntat ca la finalul concertului va fi un concurs de Open Mic. Lumea s-a adunat destul de repede pot spune, care mai de care si incetul cu incetul s-a umplut si clubul. Eu fiind acolo cu un scop anume am mers repede sa prind locul din fata scenei. Dupa ce si-a instalat FaiboX uneltele sale magice, a deschis seara cu cateva scratchuri si piese mixate.

Momentul de aur avea sa vina in cateva minute. Cedry2k parca materializandu-se de nicaieri pe scena a inceput sa dea direct cu versuri in stanga si in dreapta, facand publicul sa intre in delir. Toti am intrat parca in transa, oamenii filmau, faceau poze, aclamau, tineau ritmul pieselor lui ba cu o mana ba cu cealalta. O atmosfera de a dreptul electrizanta, ce mai tovarasul nostru Cedry2k a rupt normele din nou si ne-a facut o mare surpriza, in momentul in care a dat acapella o strofa dintr-o piesa ce va aparea pe noul sau material.

Dupa finalizarea concertului, care pot spune ca a durat aproximativ o ora jumatate, s-a facut putina pauza pentru ca fanii sa poata face poze, sa cumpere albume, sa primeasca autografe sau sa mai schimbe vreo vorba cu ”Legenda” ce a coborat printre oameni. Trecuse cam jumatate de ora, iar adevarul este ca emotiile in mine cresteau tot mai mult, la fel cred ca a fost si pentru ceilalti concurenti, dat fiind faptul ca asteptam sa inceapa concursul de Open Mic pentru a putea urca pe scena.

Cedry2k a aparut din nou in fata noastra pentru a anunta inceperea concursului si desigur regulile acestuia. Regulile au fost simple: Urca pe rand oricine are ceva de spus, fiecare concurent are la dispozitie maxim 5 minute si vor exista doua runde. In total au fost cam 10 concurenti cu tot cu mine, printre care se afla si Mef castigatorul de Battle Of Da Dome din octombrie 2009. Au urcat pe scena: Ballance, Jox, Vlad, eu (Shibby) etc. In runda a II-a am fost chemati doar 5 dintre toti, eu fiind nominalizata prima. Publicul a avut o reactie foarte buna fata de toti concurentii, atmosfera a fost pe cinste si emotiile de asemenea. La finalul celei de a doua runde, cei ce am urcat pe scena asteptam cu sufletul la gura in timp ce juriul format din Cedry2k si Gopo (organizatorul evenimentului) deliberau. Spre surpinderea mea si a celorlalti, Cedry2k a anuntat ca va exista o a III-a runda, dat fiind faptul ca am fost la egalitate eu, Jokes si Ballance.

Inainte de a III-a runda, pentru a ne oferi putin timp de gandire, Cedry2k a mai cantat o piesa. Fiind iarasi prima nominalizata, am urcat pe scena si am incercat sa implic si publicul cerandu-i sa cante cu mine cateva cuvinte. Jox i-a incantat cu o serie de scratchuri vocale, iar Ballance prin vocea sa grava. Ajunsi iarasi intr-un moment de tensiune, asteptand ca juriul sa delibereze, se putea simti agitatia din atmosfera atat la public cat si la noi cei implicati. In cele din urma Cedry2k a urcat pentru ultima oara pe scena pentru a anunta castigatorul. Inca odata am fost anuntati ca nu s-a putut oferi un singur loc, asa ca am fost anuntati dupa cum urmeaza : Shibby – Locul I, Jox – Locul II. O seara incendiara s-a incheiat cu doi castigatori si premii pe masura : 1 tricou original Cedry2k + 3 albume orginiale (Cedry2k – Alchimia Veninului, Cedry2k – Poezie Balistica si Cedry2k – Cuvintecevindeca).