Am ajuns la Deva station ca sa facem DEVASTATION. Asa s-ar descrie starea de spirit pe care am avut-o cand am ajuns in fata localului Fisher’s Pub din Deva, inainte de concert. Oamenii erau nerabdatori sa vina, astfel incat la devastare, au asistat 450 de oameni, veniti din oras dar si din imprejurimi.

In jurul orei 22:00, clubul Fisher’s Pub s-a umplut, iar uralele pentru Cedry2k, Carbon, si DJ Grigo, din partea publicului present, nu au intarziat sa apara, acestia asteptand cuminti momentul intrarii artistilor in scena. In deschiderea evenimentului, am observat pe beaturile lui Grigo, ca oamenii stiu sa si danseze si sa se distreze pe muzica rap, astfel incalzind atmosfera, iar oamenii Pietonu’ , Tabac, si Batique , cei 3 formand DevaStation Crew, nu au avut o misiune usoara in a ii misca pe oamenii veniti la eveniment pentru show, desi atmosfera a fost electrizanta. Pe langa off da dome-uri, freestyle-uri si piese, am remarcat ca, in public, sunt si oameni cu dizabilitati locomotorii, ce si-au facut prezenta si s-au distrat foarte frumos la acest show.

In momentul intrarii lui Cedry2k pe scena, multimea a explodat in stari de euforie, asteptand acest moment de foarte mult timp. “Ultimul Ceas”, “Alchimia luminii”, “Singura sansa”, “Progresie Geometrica” alaturi de Carbon,  sunt doar cateva dintre piesele care au facut multimea sa se miste si sa cante alaturi de artisti. In acelasi context, oamenii de pe scena, si-au aratat respectul pentru publicul prezent prin bucati de pe albumu Haarp Cord, iar “Alchimia Veninului” a fost prezenta live in boxe.

Spre finalul concertului, artistii au anuntat oficiala data lansarii albumului “Catharsis” semnat de Carbon, pe 20 martie in Silver Church Arena Club, iar in vederea aceasta,  omul Carbo a dat cateva bucati de pe noul material, care au prins foarte bine. La final, omul Cedry2k, a scuipat bucata sa de pe albumul lui CenzuraH – Lumi Diferite.