Vineri seară, devoratorii de hip hop s-au strâns în Atelierul de Producție pentru un show greu, din toate punctele de vedere. Vedetele serii ce au ținut și capul de afiș au fost DJ Premier & Bumpy Knuckles, doi americani ce au venit să scrie istorie în capitala României. Locația aleasă de cei de la The Fresh a căpătat ușor, ușor contur, devenind aproape neîncăpătoare. Peste 1300 de persoane au venit să vadă două legende ale genului muzical.

Încălzirea a fost asigurată de DJ Sauce și Vlad Dobrescu, ce s-au asigurat că momentele de așteptare vor fi depășite mai ușor pe ritmurile de hip hop ale pieselor alese de ei. Puțin după miezul nopții, și-au făcut apariția pe scenă, lângă Vlad Dobrescu, DOC și Deliric 1. Bănuiesc că deja v-ați dat seama că a urmat un concert marca CTC. Băieții ne-au arătat încă o dată „Cum o facem noi”, făcând oRapcapitulare a pieselor noi, însă și a unei piese reprezentative pentru începuturile carierei lor muzicale: „Interzis nefumătorilor”.

Toată lumea a strigăt într-un glas C-T-C când beat-ul piesei „Povești cu noi” a răsunat în Atelierul de Producție. Printre piesele din set list, DOC a inclus și piesa D-asta m-am făcut rapper, cea mai nouă melodie a sa, însă și melodia „1 mai”, extrasă de pe ultimul lui material, Lucrare de control. Vlad Dobrescu ne-a dat și el doza de rap cu ajutorul piesei Oameni ca mine. Cum nu există concert Facem Records fără „Muzică”, beat-ul melodiei nu a întârziat să apară.

Pe măsură ce orele treceau, așteptarea era tot mai apăsătoare și toți deveneam nerăbdători să îl vedem pe DJ Premier. Așteptarea a luat final în jurul orei 02:00, când Primo și-a făcut apariția pe scenă. Nu a durat mult până ce Bumpy Knuckles a urcat alături de el, în fața publicului numerous. Fiind în turneul de promovare al albumului „KoleXXXion”, o parte dintre piesele din tracklist au curs una câte una, spre bucuria celor prezenți. More Levels, „We Are At War”, „The Key”, B.A.P., „The Life”, „Bumpy Knuckles Baby” au fost doar o parte din piesele pe care am avut ocazia să le ascultăm live.

Nici piesele din perioada Gang Starr nu au fost ignorate, printre ele făcându-și loc „Code Of The Streets”, „Mass Appeal”, „Full Clip”, „Militia”. Show-ul a fost presărat cu o serie de momente impresionante, printre care și omagiul adus, simultan, lui Big L și lui Guru. Când Bumpy Knuckles a declarat „Guru had only ONE DJ”, din public a răsunat cu putere: DJ Premier. Tot Bumpy a recunoscut că toți cei prezenți la eveniment fac oficial parte din the „Gang Starr foundation”, mai exact, iubitori ai muzicii anilor ‘€˜90.

Cuvintele sunt prea puține pentru a descrie tot ce s-a întâmplat vineri noapte, motiv pentru care va invit să aruncați o privire și peste galeria foto. În câteva cuvinte, le-am dat energie și ne-au întors energia lor înzecit. Un spectacol impresionant și greu de uitat.