In urma concertului C.T.C. ce a avut loc in aceasta seara in clubul Trippin din Brasov, sunt sigur ca foarte multi brasoveni, iubitori ai acestui gen muzical, isi vor aminti cu placere de ziua de 27 aprilie 2012.

Astfel ca, dupa ce in ultima perioada cei de la X-trem.ro ne-au invitat sa vedem si alte nume mari pe scena din Trippin (Dragonu’, Flou Rege, Cedry2k, Carbon, Grigo), astazi a venit randul lui Doc, Deliric 1 si Vlad Dobrescu sa incante multimea stransa pentru a-si aplauda favoritii din nou, la scurt timp dupa concertul din clubul Bamboo Brasov, ce a avut loc la sfarsitul anului trecut. Evenimentul a fost programat sa inceapa la ora 10 seara, si in scurt timp s-a adunat destul de multa lume in clubul de dimensiuni destul de mici, pentru un asemenea concert. Ca de obicei, de warm-up s-au ocupat cei doi DJ pe numele lor Roland si DubDrey, pregatind publicul pentru una din cele mai de succes trupe de hip hop din Romania.

Pana la inceperea concertului ce a avut loc putin dupa ora 12, publicul s-a putut delecta cu bboy-ii din Tupeu Crew si cu beat-urile ce au ridicat temperatura la nivel maxim.

Intr-un final, dupa toate acestea, cei aproximativ 400-500 de oameni stransi in public si-au putut vedea favoritii urcand pe scena in fata lor. Concertul a debutat in forta cu care alta piesa decat “Nu ma poti opri” semnata Doc. Timp de aproximativ 1 ora jumate, cu siguranta niciun fan nu a fost dezamagit, pentru ca cei 3 membri ai trupei au cantat piese de pe “Dificultati tehnice”, “Lucrare de control”, “Scapat de sub control”, “Inspectia Tehnica Perioada” si “Rapcapitulare”. Am aflat ca nu putem gasi niciodata “1 Mai” tare decat Doc, Deliric ne-a explicat lucruri esentiale pe ”Gloante Oarbe”, “Negru” sau “Ambrozie”, in timp ce Vlad Dobrescu a dat drumul de la platane la piese ca “Ochi rosii” sau “Interzis nefumatorilor”. Au fost momente mai lente in care piese ca “Ceai”, “De ce tipa femeia asta?” sau “Te stiu de-o viata” au incantat fanii, la fel cum au fost momente de intensitate maxima cu piesa “Cum o facem noi”, “Scandal”, “Genti de bani” si multe altele. Un alt moment interesant a fost cand Coae a urcat pe scena pentru a canta alaturi de Doc melodia “The DOCfather”. Concertul s-a incheiat intr-un final cu piesa “Fraiere” interpretata cu Deliric si cu fanii ce strigau in cor numele trupei favorite.

In concluzie, concertul de aseara a demonstrat inca o data ceea ce ne-a spus Vlad Dobrescu acum multi ani despre hip hop-ul underground romanesc: “Controlul inseamna C.T.C. si deocamdata nu-l preia nimeni”. Am auzit acest vers acum foarte mult timp si in seara de 27 aprilie 2012 mi-am dat seama ca este poate mai real decat oricand.