Desi ne indreptam cu pasi repezi inspre vara, toata saptamana aceasta, vremea a fost incredibil de neprietenoasa. Insa, de luat in seama a fost ziua de joi cand, avertizarea meteo a fost „sa va luati umbrele fratilor, se anunta cod galben de rap”. Ei bine, nu a fost cod galben, a fost cod rosu, in Wings Club. Sub aripa Junky Size Events, Ezekiel le-a daruit fanilor sai albumul „Auzi sau asculti”. Si cum poti fi mai aproape de oamenii ce te asculta? Simplu, printr-un concert de lansare alaturi de invitatii tai si alaturi de artistii ce si-au lasat amprenta pe album.

Incalzirea a fost asigurata de Dj B-Jam, cu un playlist atent creat cu melodii din hip hop-ul international. Cand gongul a batut de orele 22:30, pe scena si-a facut aparitia Manyah, care ne-a dat o portie de rap de prima clasa. A fost imediat urmat de baietii de la Urbankart care au reusit sa sparga orice bariera si au agitat bine oamenii prezenti in sala. Energia lui Undercover s-a raspandit repede printre consumatorii de rap prezenti la eveniment.

Incarcat cu multa energie, vesel si cu pofta de cantat, Ezekiel urca pe scena din Wings in uralele celor prezenti. Alaturi de Subsemnatu a intepretat piesa „Strangem Cercul„. Langa Doc, ne-au demonstrat inca o data ca, „Prin vene” le curge hip hop pur. „Nume lipsa”, „Asculta”, „Liniste”, „Ochii mintii”, „Aproape celebru” au fost doar o parte din piesele de care ne-am putut bucura in varianta lor live. After party-ul a fost asigurat tot de Dj B-Jam

Pentru cei ce nu au apucat inca sa asculte materialul „Auzi sau asculti”, va reamintim ca aveti posibilitatea de a vedea ce treaba buna a facut Ezekiel, de astazi, online. Mai multe detalii gasiti aici. Pentru cei ce nu au reusit sa ajunga la eveniment, va invit sa aruncati un ochi peste galeria foto.