A fost seara de vara perfecta pentru un rep romanesc alaturi de Grupul de Rezistenta Elephant Pub, unde AndreiRhn a fost prezent pentru a reprezenta RadioONMusic.ro. Totul a inceput ca la carte, alaturi de DJ Dox si DJ Undoo incalzind publicul pentru Brugner, care avea sa cante piesa „Pace Cartierului„. Intr-o ordine a desfasurarii evenimentului, in prima parte a concertului au urmat Da Hood Justice cu piesa „Numa una” si K-GulaCate din cele„. Cei care au fost ieri in Elephant, au putut achizitiona si CD-urile „BRG – Autopsie”, „Turntable Science – Extended Technique Vol.1” si „Grupul de Rezistenta – 1 la suta”.

Publicul incalzit, atmosfera incinsa, tocmai perfect pentru urmatoarea piesa intitulata „Cantonament la greu”, semnata Brugner, dupa care s-a auzit din nou in difuzoare The Hood Justice cu „Scoala Veche„, iar apoi programul continua cu K-Gula cu piesa „Da si nu„.

Conform desfasuratorului oferit de Brugner fotoreporter-ului nostru, urma sa preia din nou microfonul K-Gula, dar nu ultima data pentru ca mai avea sa cante si piesa „O Viata„, dar pana atunci era timpul pentru „Poti sa te ridici„, urmand ca dupa acesta sa revina si Brugner cu „Bucuresti Chisinau„, iar apoi The Hood Justice „Secretu„.

Spre finalul evenimentului din Elephant Pub, atmosfera a continuat sa fie ca in primele minute din inceputul concertului. Asta pentru ca urmau piese ca „O Viata„(K-Gula), „Rezistenta” (Brugner), „Supersonic” (The Hood Justice” si mult asteptatele piese „Tot timpul pe frecventa„, iar apoi „1 la suta” la care Grupul de Rezistenta v-a oferit si un videoclip.

Mai jos aveti si pozele de la concert, plus un link de download cu mai multe poze decat cele afisate pe blog. Multumim Grupului de Rezistenta pentru concertul oferit aseara, au dovedit ca rep-ul traieste si mai are multi ani !

P.S.: Pentru a vizualiza pozele click aici sau pe titlu.
* Descarca de aici mai multe poze.