Toata saptamana trecuta a umblat vorba de colo colo ca strada Arthur Verona va fi inchisa trei zile traficului auto si va fi deschisa exclusiv traficului pietonal. Curiozitatea m-a impins sa caut mai multe detalii despre evenimentul ce a primit numele Street Delivery. Privirea mi-a ramas fixata pe programul de sambata. De ce? Grupul de Rezistenta si-au anuntat prezenta pe scena amplasata langa parcul Gradina Icoanei.

Am asteptat cu nerabdare ziua de sambata. Atmosfera de pe strada era una aparte: pe o parte si pe alta corturi amplasate in care se desfasurau diferite activitati creative, muzica, graffiti, expozitii foto si lista continua. Punctul in care m-am oprit a fost capatul strazii, unde era amplasata scena pe care urmau sa urce baietii de la Grupul de Rezistenta. Pentru inceput, Dj Dox si Dj Undoo si-au ocupat locurile la platane si ne-au oferit un warm up de exceptie. Rand pe rand, K-Gula, Brugner si Naighba au pasit pe scena si au dat drumul show-ului. „Baga rep”, „1 la suta”, „N-ai tu treaba”, „N-ai cu cine”, „N-ai de ce”, pe scurt “Trilogia N-ai(ului)” au pus pe jar publicul prezent ce a fredonat versurile melodiilor mentionate. Seara a fost indulcita cu doua momente speciale. Primul a fost reprezentat de urcarea pe scena a lui Japhet Niven pentru piesa „N-ai de ce„. Vocea sa calda a smuls multe zambete de pe buzele celor surprinsi de prezenta artistului pe scena. Despre al doilea moment spun doar atat: „Mai tare ca piatra/ Mai iute ca gandul/ C-o mana tin luna/ Cu alta pamantu”. Fiecare in parte a fost „Supersonic” pentru cateva minute.

Am plecat inspre casa cu energia primita de la Grupul de Rezistenta. Daca esti curios ce s-a intamplat sambata seara, poti arunca un ochi peste galeria foto surprinsa in timpul concertului. Daca nu ai putut ajunge, baietii te asteapta miercuri, 27 iunie, in Club A pentru o noua demonstratie de rap. Daca inima ta bate in ritm de hip hop, ia-ti un prieten alaturi si vino sa ridicam o mana sus pentru Naighba, Stoe Toxxic, Brugner, K-Gula, Dj Dox si Dj Undoo.