In seara de 16 octombrie, Lotus Center din Oradea a gazduit un eveniment din cadrul campaniei „The Pink Days„. Invitatii evenimentului au fost Guess Who si Griffo, alaturi de Vlad (Agresiv) la butoane, care i-a sustinut pe cei doi artisti. In deschidere au cantat Cameleon, Carmen Stoica si Saylas.

Lume multa, dupa spusele organizatorilor s-a batut recordul din zilele precedente, fiind peste 2.000 de spectatori.

La 19:30 concertul a inceput alaturi de Saylas, care a incalzit publicul pentru asteptatul Guess Who, alaturi de cei doi artisti mentionati si mai sus, adica Cameleon si Carmen Stoica. Artistul a cantat cateva piese de pe mixtape-ul sau, care sta sa apara in curand, inainte de lansarea albumului sau. Din cate ne-a declarat Saylas, mixtape-ul este programat sa apara abia la sfarsitul/inceputul anului viitor, asadar asteptati-va la un material cu foarte multa muzica buna si multe colaborari interesante.

Vorbind putin si cu Cameleon, acesta pregateste in zilele urmatoare cateva piese care vor fi lansate inainte de plecarea lui in Asia. Cu siguranta piesele vor fi publicate si pe site-ul nostru pentru ca voi sa aflati mai multe despre hip hop-ul oradean care se anunta foarte atragator penru public. Sper ca si Oradea sa fie gasit pe harta hip hop-ului din Romania.

Ora 20:05, Guess Who isi face aparitia, iar publicul il intampina asa cum i se cuvine. Acesta canta foarte multe piese din albumul „Probe Audio”, dar si piese precum „Tot mai sus„, „Manifest„, care apartin albumului „Tot mai sus„. Cele mai apreciate piese de catre public au fost „Locul Potrivit” si „Tot mai sus„, la care publicul a cantat alaturi de artist si Griffo. S-a mai putut asculta putin si din piese precum „Sophie„, a lui Maximilian si MefX, „Azi Nu„, respect catre omu’ Grasu XXL, ” „Pi2de„, acestea fiind dedicate prietenilor din Okapi Sound, Maxi, Spike, Grasu XXL si nu in ultimul rand Agresiv.

Chiar daca Guess Who si-a terminat concertul in Oradea, publicul l-a chemat inapoi pe scena, acesta revenind spre fericirea tuturor, cantand inca doua piese alaturi de oradeni. Si uite asa s-a incheiat o seara plina de hip hop, alaturi de Saylas, Carmen Stoica, Cameleon, Guess Who si Griffo.

Multumim tuturor artistilor!