Cedry2k ne spunea pe melodia „Reprezint”: „Reprezint vocea bercenarilor vorbind de valori, sunt conservator”. Pe 18 martie, el ne-a vorbit despre valori, credinta, iubire insa si despre schimbarea formulei Haarp Cord, schimbare care a lasat multe semne de mirare pe fetele celor prezenti. Duminica spre luni, toti cei prezenti in Silver Church au fost martorii adevaratei schimbari, un show in adevaratul sens al cuvantului, o scena care s-a zguduit sub greutatea rimelor ce au rasunat din microfon, o mare de maini ridicate si un cor de voci ce cantau la unison piesele deja lansare de artisti. In timp ce ne faceam “incalzirea” cu Herb.ert si Vlad Dobrescu, am vazut cum usor usor, Silver Church-ul incepe sa capete contur si sa intre in atmosfera specifica acestui tip de eveniment.
La scurt timp dupa urcarea lui Grigo la imensul pupitru plin cu platane, in fata publicului numeros si-au facut aparitia, vibrand de energie, Cedry2k, Carbon si Dragonu. Rand pe rand au chemat in fata publicului devorator de muzica hip hop, artisti de vaza, reprezentanti ai acestui curent ce se afla in „Progresie geometrica”. Vlad Dobrescu a spart gheata la acest capitol si a cantat alaturi de Cedry2k „Piete”, melodie ce a zguduit suflete si la concertul de lansare „Clipa schimbarii”. S-a facut „Primavara” cand Chimie a urcat pe scena si a cantat una din strofele ce ne-a lasat o amprenta adanca in inimi atat in timpul concertului, cat si ulterior. Cum nu exista Specii fara „Patria”, la simplul auz al beat-ului in boxele imense ale clubului, multe maini s-au ridicat catre cer si din primul rand flutura un drapel si voci au inceput parca sa invoce numele personalitatilor poporului nostru.
Stress a adus cu el pe scena „Mastile lui Marte” pentru a-si juca mai bine rolul in scenariul scris impreuna cu Haarp Cord si Grigo. Prezenta lui Johnny King ne-a aratat „Cum e” religia si in alte culturi. Afo si-a facut simtita prezenta in stilul sau caracteristic: „Cand eu zic Haarp, voi ziceti Cord. Haarp Cord”. Am retrait momentul de la concertul de lansare „Catharsis” cand s-a auzit pentru prima oara „Piata neagra”. Echipa Facem Records s-a reintregit sa faca „Muzica”. Doc, Deliric, Nwanda, Vlad Dobrescu si-au unit fortele si ne-au dat ceea ce se cere la fiecare eveniment la care sunt prezenti in aceasta formula. „Nu ma pot opri din scris” nu mai este acum doar unul din versurile lui Cedry2k, ci si unul din numele pieselor ce si-au facut loc intre cele 13 track-uri ale albumului. Flou Rege si-a facut simtita prezenta atat pe aceasta piesa, cat si atunci cand ne-a reamintit ca „Eu si muzica” nu este o simpla melodie, ci o relatie puternica pe care artistul o are in prezent.
„Un singur gand” am avut cand am auzit „Flori de mucigai”: Tudor Arghezi. Desi nu sunt o impatimita a poeziilor sale, Carbon, Cedry2k si Dragonu m-au facut sa-mi doresc sa iau in mana o carte de-a sa si sa rasfoiesc macar cateva pagini. „Vremurile din urma” nu au apus, doar au facut un upgrade al stilului Haarp Cord. Si-au lasat amprenta fiecare in parte pe albumul cu nume omonim, influentele impletindu-se ca o coronita de flori de primavara cu un colorit viu. Pe mine personal m-au zguduit „Lacunele istoriei” si m-au aruncat intr-un „Cerc inchis” din care nu am reusit sa ies nici macar acum. Pentru „Mancatori” nu a mai fost loc in sala plina ochi. Insa, pentru cei prezenti, „Dezradacini” este una dintre melodiile puterii, melodie ce te face sa scoti o secera si sa tai toate buruienile de la radacina, sa nu mai creasca niciodata.  Cum nu putea sa stea departe de munca sa, SEZ s-a asezat langa Grigo pentru a admira spectacolul la care eram toti martori.
„Calatoria” in timp ne-a adus aminte de albumul „Dragoste sau frica” lansat in urma cu un an de zile. Cu „Demnitate” au recunoscut ca a sosit „Clipa schimbarii”. Chiar daca Sisu Tudor nu a putut gusta din nectarul dulce preparat de fanii sai si aruncat ca un cocktail Molotov inspre scena, Cedry2k i-a dedicat strofa sa din „Fac din noapte zi”, in timp ce din plamanii celor prezenti se auzea „Sisu Liber”. Spre finalul piesei, cativa curajosi din primul rand au urcat pe scena si am intins un banner imens ce avea inscriptionate patru cuvinte de aur: “Sisu Liber. La Familia”. As putea afirma ca momentul a fost „Sah” mat in jocul dintre toti cei prezenti pe scena si cei prezenti in public. Si totul s-a petrecut cu viteza lumii, in doar „Doua runde”.
Baietii nu au fost lasati sa coboare de pe scena pana nu au facut pe placul publicului. „Titanii” au fost chemati pentru a zgudui biserica de argint cu beat-ul sau puternic si unic. Am „Curaj” sa recunosc ca „Nu mai sunt eu” dupa ce am vazut acest concert si am ascultat albumul acasa, in liniste si recunosc ca, personal, evenimentul mi-a ramas bine tiparit pe retina si voi putea vorbi despre el cu entuziasm mult timp de acum inainte. Pentru cei ce au ajuns in acest punct al articolului, va invit sa aruncati un ochi si peste galeria foto surprinsa in timpul concertului.

Haarp Cord insemna schimbare. Muzica lor traieste si ei traiesc prin muzica. Scena se zguduie sub ei. Versurile sunt profunde. Albumul este magistral. Hip hop inseamna arta!