In Extremis ON Katana SickSound Crew Reiky Krem @ B52 (45)

Înainte de toate, orice artist este om. Asta au dovedit Adi şi Bogdan, pe numele lor de scenă Esra şi Swift. Dacă la început “m-am mulţumit” văzându-i performând pe scenă, ulterior am început să îi cunosc şi am observat câtă căldură ştiu să emane. Întâmplător sau nu, am “nimerit” la mai multe concerte la care au fost invitaţi să cânte ca şi trupa sau împreună cu SickSound Crew.

Timpul a trecut şi iată-ne la concert In Extremis. Materialul “Ţara Minunilor” a scos capul la lumină pe 20 iunie. Piesele incluse pe album au zguduit clubul B52. Prieteni, fani, colegi de breaslă, membrii ai familiei au fost alături de băieţi în călduroasa seară de joi. Slam Poetry Bucharest a pus la punct cele mai mici detalii că totul să iasă aşa cum toată lumea îşi dorea. Dacă până acum îl ştiam pe Havana în poziţia de producător, acum am avut ocazia de a-l vedea şi în calitate de DJ, asigurându-se că aşteptarea nu ne va copleşi şi căldura nu ne va alunga la terasă.

Cu puţin înainte de miezul nopţii, Gia şi-a luat în primire rolul de gazdă a show-ului şi i-a făcut o primire călduroasă primului invitat al serii: ON. “Drumul spre casă 2” a fost pavat cu rimele tânărului artist urban, urmându-i îndeaproape paşii şi ridicând o mâna la cer în semn de mulţumire pentru călătoria în care ne-a dus. Chiar dacă Smokey nu a putut fi prezent la eveniment, Krem nu a venit cu “mâna goală”. Silviu Mircescu s-a dovedit a fi un bun coleg şi prieten al lui Răzvan, aducând un aport considerabil momentului lor. Nu ştiu dacă au stabilit dinainte, însă “scenariul” pe care l-au prezentat a fost pe placul tuturor şi a adus ropote de aplauze şi zâmbete sincere. Trupa KaTaNa şi-a ascuţit din nou rimele şi ne-au adus aminte de “Momente şi schiţe”, material lansat în 2012 în Elephant Pub.

Acum ceasul nu vroia să se oprească deloc. Ticăitul devenea tot mai insist. Sosise clipa cea mare. Cu zâmbetul pe buze, Esra şi Swift pun mâna pe microfoane, trag cortina şi ne invită, oficial, în “Ţara Minunilor”. Deschidem ochii mari, ciulim urechile, şi încă din primii paşi găsim doi “Fraţi de cruce”. Sunt liniştiţi, sinceri, deschişi, zâmbitori, aşezaţi pe marginea scenei amplaste special pentru momentul lor. În calea noastră îi întâlnim iar pe băieţii de la trupa KaTaNa, şi pe Kent Archie, alături de care Esra şi Swift îmbracă armura şi continuă drumul în rolul de “Soldaţi”.

Când “Luminile de sting”, gingaşa şi carismatica Reiki ne prinde într-un glob de sticlă în care vocea ei caldă şi blajină se aude pretutindeni şi ne face să uităm de toate problemele ce ne macină. De aici “Depinde de tine” dacă vrei să continui drumul “Singur” sau te opreşti, pentru că băieţii “Ştiu ce-ţi place”. Şi mai ştiu că piesa asta ne place tuturor şi că ne mişcăm necontrolat trupurile în ritm de dans când o auzim. Qishta s-a simţit “Dator” faţă de cei ce au ascultat şi o mâna în aer au ridicat. La capătul drumului suntem întâmpinaţi de tot crew-ul SickSound (Kent, Clue, Jazz8, Qishta) care ne-au urcat în metrou şi ne-au dus în siguranţă la linia de sosire.

Este clar, “Ţara Minunilor” este construită bucăţică cu bucăţică de Esra şi Swift. Când privim stânga – dreapta vedem părţi din sufletul şi experienţa lor. Bănuiesc că acesta este şi motivul pentru care au afirmat:

Albumul asta a fost mai personal ca un jurnal!

A fost frumos. A fost plăcut şi relaxant. Am cântat şi am dansat. Am cunoscut oameni noi şi minunaţi la acest concert. În călătoria de o oră şi jumătate am realizat şi o galerie foto pe care o puteţi vedea în cele ce urmează.

Tuturor celor care au ascultat

Tuturor care o mâna în aer au ridicat.

Tuturor celor care m-au ţinut în zbor, când am fost la sol