Pe  17 mai am invatat o noua reteta. Nu, nu ma refer la o reteta culinara, asa cum probabil v-ati fi asteptat toti, ci o reteta a unui eveniment reusit. Dupa ce gusti din acest “produs”, pleci spre casa cu zambetul larg pe buze, fredonand melodia ce ti-a ramas pe suflet si in minte.

Astfel, se ia o trupa ce face muzica din placere de cativa ani. Se adauga o serie de nume cu rezonanta din acelasi gen muzical sau un gen apropiat. Se alege un club potrivit pentru atmosfera asteptata. Se da sfoara in tara. Se adauga, dupa gust, un element surpriza.

Particularizand, trupa KaTaNa revine in forta cu melodii fresh si un sound care nu are cum sa nu te atinga inca de la prima auditie. No Mo’ si menthoru lanseaza invitatii pentru a urca pe scena lui Rey Ysus, SickSound Crew, Reiki si Undercover. Clubul ales este Elephant. Motivul intalnirii cu fanii lor este lansarea albumului „Momente si schite”. Elementul supriza este un public sufletist si galagios in acelasi timp.

In continuare, voi incerca sa „schitez” concertul la care am luat parte. In jurul orelor 21:30, Jazz 8 (The Bridge Committee) urca pe scena pentru a pune capat asteptarii celor prezenti. Prima pe scena a urcat Undercover. Ea ne-a demonstrat ca si fetele stiu sa faca rap, promitandu-ne un material in viitorul apropiat. Scena a luat foc in momentul in care SickSound Crew au urcat pe scena. Baietii au inceput in forta cu piesa „Kung Fu” si au continuat sa cante, pe rand, cate una din piesele pe care le au din proiectele personale. In Extremis ne-au facut o surpriza si au cantat alaturi de Reiki piesa „Joc de copii”. Qishta ne-a demonstrat din nou ca flow-ul sau este inconfundabil, iar Clue si Jazz 8 ne-au incantat cu piese noi de pe viitoarele lor materiale. Momentul lor a fost incheiat de piesa „Sick Sound 2.0”, pregatind publicul pentru urcarea in scena a baietilor de la KaTaNa.

Energia celor prezenti in public s-a raspandit si pe scena. No Mo’ si menthoru au inceput in forta cantand cateva melodii mai vechi. A urmat apoi partea spectacolului in care au inceput sa rasune piese de pe noul material, „Momente si schite”. Ne-au explicat in versuri cum ei „Merg drept” pentru ca au „1000 de motive”. Au spart in mii de „Cioburi” inimile celor prezenti cand au cantat „Impreuna” cu Reiki. Desi numele lui nu este Dante Alighieri, menthoru ne-a dus, pentru cateva minute in „Purgatoriu”. Ne-au facut pofta de inghetata Polar, trezindu-ne „Amintiri din copilarie”. Din track-list nu au lipsit insa nici melodiile „Ronin”, „Momente si schite” si „Hajime”.

Unul din momentele placute ale serii l-a reprezentat urcarea pe scena a lui Reiki, de data asta, singura. Ea a reusit sa sparga orice bariera si a intrat in sufletele tuturor cu ajutorul vocii ei calde.

Nu este de neglijat insa nici prezenta lui Rey Ysus pe scena din Elephant. El a reusit sa ii tina in priza pe toti cei prezenti, atata timp cat mic-ul a fost al sau.

La cererea publicului, seara s-a incheiat printr-o serie de bis-uri ale celor de la KaTaNa, lucru ce a demonstrat ca nimeni nu vroia sa plece acasa. Daca publicul si-a manifestat dorinta de a reauzi cateva piese, No Mo’ si menthoru au rechemat pe scena SickSound Crew pentru a canta din nou energica lor melodie, „SickSound 2.0”. Evenimentul a fost sustinut din spatele platanelor de inegalabilul Dj Undoo, care nu a ezitat sa ne arate inca o data maiestria si indemanarea sa in materie de scratch-uri.

Pentru cei ce nu au putut ajunge la acest concert de lansare, va invit sa urmariti galeria foto in care am surpins “momente” din timpul evenimentului.