Pe 24 noiembrie, Norzeatic a urmat să susțină concertul de lansare al noului său album „Exerciții pe ritm de pace„, în Iași, unde îmbinarea poeziei cu hip hop-ul a răsunat excepțional pe un ritm pacifist. La Bază a găzduit concertul organizat de Brain Events, warm-up-ul fiind asigurat de Spdy și Kidamn. Până la intrarea lui Norzeatic, cei doi au încălzit publicul din Bază, artistul intrând ca de obicei pe scenă, puțin după miezul nopții. Nerăbdarea din public s-a simțit, dar după câteva ore de așteptare pentru începerea evenimentului, au început „Exerciții(le) pe ritm de pace” ale lui Norzeatic.

Metaforele artistului au pătruns simțitor în urechile publicului, aceștia aclamându-l pe tot parcursul evenimentului. Prezentând materialul, Norzeatic a fost susținut în versuri pe piese precum „Revoluția„, „Se lasă seara„, dar și „Micii consumatori„, care a stârnit interesul publicului, mai ales după felul în care s-a explicat acest termen, punându-și fiecare în sinea sa o mică întrebare despre marii consumatori. „În clar cu roșu Montana„, probabil una dintre piesele preferate ale oamenilor ce-l ascultă pe Norzeatic, cu siguranță este una dintre acele piese pe care ți-o dorești să o auzi, iar publicul din diferite orașe unde artistul și-a lansat albumul, a așteptat nerăbdător să audă această „operă lirică„. Respectul publicului s-a simțit față de Norzeatic, cu siguranță toți își doresc o revenire a artistului în Iași, cred că nu a fost om care să nu fie atras în lumea să lirică, iar pentru lucrul acesta îi mulțumim și-l așteptăm să se întoarcă în orașul nostru cât de curând.