Nwanda, Doc, Deliric1, Stres, Vlad Dobrescu @ Silver Church (55)

Balanţa este un instrument pentru măsurarea greutății corpurilor, format dintr-un mecanism cu pârghie și două talere, care se echilibrează cu greutăți etalonate (DEX). Însă, dacă privim dintr-un alt unghi, balanţa este al șaptelea semn zodiacal (da, da, „e scris în stele”). Nu vă speriaţi, nu de spre asta vreau să vă vorbesc astăzi, ci despre “Balanţa” lui Nwanda. Materialul e lansat pe 15 noiembrie 2012 și reprezintă primul său album de studio. Acesta a fost lansat în mediul online, fiind urmat, la scurtă vreme, de lansarea tricourilor în Ollie Gang Shop. Dar asta nu este tot. Aseară, Silver Church şi-a deschis porţile pentru un eveniment ce va rămâne în sufletele tuturor celor prezenţi pentru multă vreme.

Grigo ne-a întâmpinat, ca de obicei, cu un warm up incendiar. Nu a mai durat foarte mult până ce gongul de începere a show-ului a bătut. Nwanda a urcat pe scenă alături de Carbon. Un zumzet necontrolat a început din public şi acordurile piesei “Sunet cu suflet” a dat startul maratonului liric. Totul arăta precum un joc. Nwanda ridică mingea la fileu. Jucătorii (publicul) intră în teren şi cântă cot la cot versurile pieselor ce curg una câte una.

Cioc cioc, ghici cine vine la cină?

Răspuns: Brigada Facem Records. DOC, Deliric, Vlad Dobrescu şi AFO s-au alăturat celor doi şi, cu ajutorul lui Grigo, am fost martorii unei  întoarceri în timp. Prima oprire a fost în 2005, atunci când CTC, Yolo şi Nwanda spuneau “Orice” pe “Dificultăți Tehnice”. Înaintăm până în 2010 şi îl găsim pe DOC cu albumul „Scăpat de sub control”. Fără îndoială, “Muzică” este desemnată câştigătoarea serii (piesă ce a fost aleasă şi pentru bis-ul de la final). Nu s-au bătut “Paşi pe loc” şi ne-am teleportat rapid în 2011 la „Inspecţia Tehnică Periodică” a lui Deliric 1. Bănuiesc că v-aţi dat deja seama că s-a vărsat mult “Sânge de porc”. Ultima oprire o facem pe „Lucrare de control”, unde DOC şi Nwanda se tot întreabă “O să fim”?

Sper că acum nu va gândiţi că albumul „Balanţa” a fost ignorat. Din setlist nu au lipsit piese precum “Bem bem”, “Divina Comedie”, “Linişte”, “Drept” şi “Prefaţă”. Însă, nici invitaţii nu s-au lăsat mai prejos şi au montat mici bombe ce au aruncat atmosfera în aer în mod repetat. AFO şi-a ocupat locul la microfon, reuşind să ridice toate mâinile în aer cu ajutorul mesajului său “Pozitiv”. Deliric a aruncat Vrăji şi s-a “Conectat” instant pe toate reţelele de socializare. Chiar dacă era “Undercover”, VD a urcat pe scenă pentru a-şi duce rolul până la capăt. În plus, alături de DOC ne-a mai explicat o dată (şi sper că nu pentru totdeauna) că Prost nu înseamnă nebun.

Carbon a beneficiat de o bucăţică din timpul show-ului şi nu a ezitat să ne încânte cu o piesele sale de peCatharsis, însă şi de pe proaspătul său material, Elemente Instabile. Astfel, Reversul medaliei, “Amurgul idolilor”, Infinitul din secunde şi „Contracronometru” sunt piesele cu care Carbon a intrat în „ringul de luptă”.

Reacţia artistului a venit la scurt timp de la terminarea evenimentului, pe pagina sa de Facebook.

Vă mulţumesc tuturor. Sper că v-a plăcut showul. Eu, unul, m-am simţit extraordinar. Aţi fost la înălţime şi mi-aţi transmis multă energie pozitivă. Aţi fi putut fi oriunde în altă parte, dar totuşi aţi ales să fiţi aici. Şi asta înseamnă mult pentru mine. Va mulţumesc vouă, celor din public şi celor care au urcat alături de mine pe scenă. Ne vedem dată viitoare.

Să fiu sinceră, mie personal mi-a plăcut, având în vedere că aşteptam acest concert de la finalul anului trecut. În continuare puteţi vedea fotografiile surprinse în timpul concertului.

Şi fac muzică mai tare că o cafea
Te trezeşte dimineaţă după o noapte mai grea