Desi mai sunt doar cateva zile pana la sfarsitul verii, caldura mare inca se simte, acest lucru fiind insa nesimnificativ pentru adolescentii pasionati de muzica, sport si cultura urbana, ei dandu-si intalnire in sfarsitul de saptamana care tocmai a trecut, in Parcul Tineretului. Sambata a avut loc cea de-a doua zi a celei de-a patra editii a festivalului Street Heroes.

Dupa trei luni de la editia de primavara, „Eroii Strazii” s-au intors printre noi intrecandu-se in diferite competitii: skate, role, bboy si bmx. Dupa ce in prima zi a festivalului publicul a fost „incalzit” de cei de la Subcarpati si Bass Turbat alaturi de DOC si Deliric, ziua de sambata a adus in fata publicului gasca Okapi Sound, unii dintre cei mai apreciati artisti de la noi din tara.
Pe rand, scena amejanata de cei de la Burn a inceput sa prinda contur atunci cand baietii au urcat pe scena, cel care „a spart gheata” fiind Grasu Xxl, urmat de Maximilian, Spike, Mitza, Tranda, MefX si Junky, acestia fiind insotiti pe tot parcursul concertului de DJ Oldskull. Desi Guess Who nu a putut sa fie prezent, publicul a fost in extaz de la inceput pana la sfarsit, cantand la unison cu artistii toate piesele acestora.

Cele doua ore in care baietii de la Okapi au aratat inca o data publicului lucrul la care se pricep ei cel mai bine, si anume sa faca muzica, se pare insa ca au fost prea putine, publicul parca nemaidorind sa plece din fata scenei. Rand pe rand piese precum „Fac ce vor„, „Curaj„, „Jos jos jos„, „Pizda la volan„, „Fara filtru” si „Prea mult fum” au fost cantate de catre Grasu Xxl, acesta incalzind publicul pentru ceea ce urma, si anume doua ore de muzica buna. Nu dupa mult timp, pe scena a sosit si Maximilian insotindu-l pe Grasu Xxl, amandoi cantand o serie de piese cunoscute publicului, piese semnate atat de el cat si de Grasu, precum „Supererou’ tau„, „Dragoste nebuna” si „Like a boss„. Spike ne-a vorbit putin despre cum sta treaba cu „Banii„, el cantand pe langa aceasta piesa si altele precum „Iti pare rau„, „Tu„, dar si prima piesa a sa de pe radio (asa cum a si marturisit la un moment dat), si anume „Lumea mea„. Tranda ne-a aratat si el cat de „Tampit” este, pe langa aceasta piesa in boxe auzindu-se si alte piese de-ale artistului, cum ar fi „Dive” si „Oarecare„, piesa in colaborare cu MefX.

Personal, mi-as fi dorit sa ascult si piesa „Bulevard„, deoarece este una din piesele mele preferate semnate de Tranda, insa tinand cont de faptul ca perioada in care ne aflam nu a permis acest lucru, voi astepta cu nerabdare viitorul concert al baietilor, concert in cadrul caruia sper sa fie cantata si piesa respectiva.
Mitza, autorul celor mai multe instrumentale ale baietilor de la Okapi a cantat si el cateva piese, printre care amintim „Decat sa minti„, „Bag” si „Torace„, facandu-i loc si lui Junky cu a lui „Serenada rap„, dar si alte piese, cum ar fi „Cica, cica am gagica” si „Stai chill„.

Publicul a fost foarte receptiv, asta atat la piesele baietilor cat si la glumele acestora, ei cerand inca de la inceput piesa lui Grasu Xxl, „Turbofin„, piesa care insa a fost cantata spre finalul concertului. Zic insa sa lasam vorbele la o parte, si sa facem loc pozelor sa „defileze” prin fata ochilor nostri, poze pe care le aveti putin mai jos. Dragi cititori, nu uitati: Hip Hop Inseamna Arta!