Pe data de 16.09.2011 a avut loc, la Brasov, cel mai asteptat eveniment al anului, Romanian Music Awards. Evenimentul a inceput cu o conferinta de presa ce a avut loc la terasa Kasho, unde organizatorii RMA 2011 au prezentat partea tehnica a evenimentului si detalii ce tin de organizarea unui „concert” national.

Romanian Music Awards este cel mai important eveniment national, ce are ca model clasicul MTV Music Awards.

In jurul orei 19:00, in Piata Sfatului din Brasov, pe covorul rosu de la RMA incep sa apara primii invitati. Printre invitati s-au numarat CRLB si sotia acestuia, Dj Gojira, Andreea Balan si iepurasii sai. Puya si-a facut intrare cu pe o bicicleta de „fitze” alaturi de fratele sau Sisu, o surpriza neasteptata si placuta. HaHaHa Production alaturi de Smiley si Boier Bibescu, Corina si JJ alaturi de dansatori, anunta un show frumos. Printre invitati s-au mai numarat: baietii de la Okapi Sound si Alex Velea, Connect-R alaturi de dansatorii lui portoricani, Anda Adam, Andreea Banica, internationala INNA, Cheloo si MarkOne, baietii „ne place, ne place, ne place, place, place” ROA si multi altii, care nu se incadreaza in sfera noastra.

Spectacolul a fost deschis de catre invitatii speciali ai evenimentului, Gipsy Casual ceea ce m-a dus cu gandul la tricoul lui Connect-R de anul trecut, „SUNT TIGAN”. Chiar ma gandeam cine va mai recunoaste ca este tigan, pentru ca portoricanul a facut un trend din asta.  Totul a fost urmat de show-ul extravagant in extrovertit a prea frumoasei ruslance, Anna Lesko. Dupa un show de 15 minute, Cosmina Pasarin, imbracata ca o balerina, a intrat in scena la bratul lu’ Puya pentru a-l prezenta pe Gojira, cel ce avea sa anunte primul premiu din acea seara:  Best DJ.

Printre nominalizatii la Best Dj s-au enumerat: DJ Andi, DJ Sava, Liviu Hodor, Nick Kamarera si Sasha Lopez. Premiul i-a fost inmanat lui DJ Andi cu al sau Hit „Happiness”.  Spectacolul a continuat cu un show incendiar marca Mandinga. Trupa a urcat pe scena in batai de tobe, iar simpatica interpreta ne-a incantat urechile cu „Danza Kuduro” si cel mai nou hit al lor, „Zaleilah”.

Deep Central si frumoasa Antonia au prezentat nominalizatii la Best NEW ACT: Amna cu „Tell Me Why”, DJ Robert Georgescu ft. Lara ” Beside You”, Ellie White „Nu te mai vreau”, ROA „NE PLACE”, SunriseInc fr. Starchild ” Lickshat”, iar premiul a fost inmanat trupei ROA, care si-a meritat premiul pe deplin. Dupa ce ROA si ceilalti au parasit incinta, scena a fost invadata de multi iepurasi sexy, ce si-au scuturat coditele pe ritmuri de „Shake It Like A Bunny” alaturi de Andreea Balan.

Premiul special FHM merge la Andreea Balan, pentru clipul piesei „Like a Bunny”, iar Mandinga primeste premiul pentru cea mai buna prestatie. Nimic anormal, avand in vedere spectacolul cu tobe si costume. Dupa decernarea acestor premii, intra in scena Corina, imbracata provocator, tinand in extraz intreaga multime cu piesa „No Sleepin'” alaturi de JJ. Mai tarziu, Corina a luat premiul special Beau Monde pentru cea mai bine imbracata vedeta (oare?). In jurul orei 21:37, Anda Adam, asa numita Lady Gaga de Europa, ne surprinde cu al sau show care a cucerit Turcia, Grecia, Bulgaria… mai putin Romania. Aceasta este urmata de internationala INNA ( prea multe internationale ), cu un look ce te duce cu gandul la fetitele Pin-Up , chilotei negrii, un corset ce il emita bine pe cel al simpaticei Beyonce din „Sweet Dreams”, si pantofi albastrii… total nepotriviti tinutei. INNA isi arata minunata voce interpretand cateva secvente din piese ca „Tot mai sus” de la Guess Who, „Grenade” sau „American Dream” a lui PuyaAntonia urca pe scena alaturi de trupa VUNK si interpreteaza hitul verii „Marionette” si piesa „Pleaca”.

Premiul Best SONG ii are ca nominalizati pe: Akcent „My Passion”, Alexandra Stan ” Mr. Saxoheat”, Andreea Banica „Love in Brazil”, ROA „Ne Place” si Smiley ft. PachaMan ” Love Is For Free”. Premiul a fost inmanat internationalei Alexandra Stan, care nu a putut fii prezenta pentru a ridica premiul, insa a transmis un mesaj fanilor direct din studioul din America.

La ora 22:00 au intrat in pe scena Sisu si Puya, care au facut un show incendiar, un colaj a pieselor consacrate din era La Familia. A fost cea mai placuta surpriza din acea seara, aducand nostalgie in sufletele celor ce ii ascultau. Asteptam cu nerabdare ultimul album La Familia si dorim o detentie usoara lui Sisu.

Premiul Best HIP HOP a fost castigat de Guess Who, o proasta decizie. Se vede ca lumea nu stie ce este acela hip hop si confunda comercialul pop cu rap-ul. Pacat si dezamagitor. Pana la finalul evenimentului, show-ul a continuat intr-un mod alert, pe scana urcand CRBL cu al sau hit „Romanul n-are noroc”, baietii de la Okapi Sound: Grasu si Guess Who, Smiley, Alex Velea, Connect-R si al sau trening cu strasuri, INNA si restul indrustriei muzicale.

In ciuda frigului de afara, lumea s-a simtit bine, Piata Sfatului s-a umplut de copii curiosi… ceea ce dovedeste ca Brasovul ramane mereu tanar. Spectacolul a tinut pana dupa miezul noptii si a adus pe scena cele mai rasunatoare nume din insdustria muzicala romaneasca, cu predominanta fiind muzica de club: house, tehno, dance si derivatele.

Lista premiilor si a castigatorilor:

Best DJ – Dj Andi
Best New Act – ROA