In nopatea de 27 martie centru de greutate a scenei hip-hop romaneasca s-a mutat in clubul Silver Chirch din Bucuresti unde Tudor Sisu si-a lansat noul album „Temnita luminii”.

In mijlocul unei admosfere incendiare intretinuta de DJ Chill Will si Lu-k Beats alaturi de Guest-Star-uri precum Dragonu, Puya, Pacha Man, Cabron, Cedry2k si multi altii,publicul s-a simtit minunat . Toti invitatii lui Tudor Sisu au luat parte la concert direct de pe scena, astfel show-ul a fost pornit cu melodia „Am nevoie de rabdare” unde artistul a fost acompaniat de Subsemnatu‘. La urmatoarele melodi, si-a facut aparitia si Cabron, acestea fiind „Strada” si „Anotimpuri”.

Sisu a continuat cu o piesa de pe noul album, „Daca vrei” si apoi i-a chemat pe scena pe colegii de breasla What’s Up si Baboi care au ramas pe scena ca sa il sustina si la piesa „Caractere”. Sisu si-a invitat si colegul de trupa reamintindu-ne de melodia „Tupeu de borfas” toti invitatii care erau pe scena au acompaniat trupa astfel melodia a fost primita senzational de public. Nu a fost singura melodie a formatie La Familia, hip-hopari au mai interpretat „Vorbe”. Publicul a fost intretinut si de melodiile „Pune-i la pamant” si ” Mai vrei?” la platane fiind Fabio X.

Artistul ne-a bagat putin si prin a lui „Vacanta in Mexic” de unde a ales “Din toate florile din lume” si “Fac din noapte zi”, ajutat de Robert Drogatu’ ne-a incantat auzul cu “Stare de fapt”, “Bagabonti în ţara minunilor” si „Patria”, apoi Pacha Man si Cedry2k au reunit Haarp Cord-ul pentru piesa “Recunoaşte” urmand ca Pacha sa cante alturi de Sisu Tudor „Acelas sange”. La sfarsitul concertului Robert Drogatu a sustinut un tribute pentru 2PAC si Nate Dogg interpretand cateva piese ale acestor legende ale muzicii hip-hop.Concertul s-a sfarsitu cu o piesa a grupului muzica Haarp Cord format din Pacha Man, Cedry2k, Dragonu ak 47 alaturi de Sisu.

In calitate de spectator si fana a lui Tudor Sisu consider ca show-ul a fost reusit dar nu a parut ca o lansare ci mai mult ca o promovare a sa ca si artist deoarece a cantat melodii din actualul album „Temnita luminii” cat si din cele mai vechi si nu numai, astfel cantand si cu colegul sau de trupa Puya.