Smokey si Krem ne-au invatat ca tripurile sunt diferite in functie de anotimp. Pe 17 iunie, ei au taiat panglica unei noi serii de concerte „tematice”. Sub tutela Junky Size Events s-a intamplat „Tripu’ unei nopti de primavara”. Totul s-a petrecut sub cupola Elephant Pub. Daca descriu acest eveniment intr-un singur cuvant, acela este maraton. De ce? Va spun doar atat: O.N., Gani & Liry, Alan & Kepa plus invitatul lor, Stress, SickSound Crew, Praetor, Omu Gnom, Gecko, Silviu Mircescu, Tweek, Smokey, Krem si Dj Em la platane. Cand gazda evenimentului este Krem, incepe nebunia.

Cel mai curajos a fost O.N. care nu ne-a aratat „Drumul spre casa”, ci ne-a tinut pe toti in Elephant sa ne dea doza de rap pentru care venisem toti. Daca albii nu pot sa sara, nu inseamna ca fetele nu stiu sa faca hip hop. Gani & Liry au spulberat acest mit in momentul in care mic-urile au picat in mana lor. Nu a fost pentru prima oara cand i-am ascultat live pe Alan & Kepa, insa baietii astia mi se par din ce in ce mai buni. Cand a urcat si Stress alaturi de ei, ochii mi s-au marit, pupilele mi s-au dilatat si mi-am inghitit cuvintele. Sunt foarte buni in ceea ce fac si eu ma inclin in fata lor. Doua concerte intr-o zi. SickSound Crew (Esra, Swift, Qishta Ceinaru, Clue si Jazz8) nici nu coborasera bine de pe scena Ursus Evolution, caci s-au urcat pe cea din Elephant. Prestatia lor a fost la fel de energica si revigoranta, asemenea unei ploi in mijlocul verii toride. Praetor este unul din artistii pe care ii ascult din copilarie, de cand facea parte din Verita Saga. Dupa atata timp, el inca pastreaza o parte din farmecul acelei perioade. Piesele alese pentru seara de duminica ne-a determinat pe toti sa cantam si sa dansam alaturi de el. Omu Gnom a reinviat din nou rap-ul romanesc si, alaturi de Krem ne-a mai aratat inca o data maiestria sa in ale freestyle-ului.

Dupa lunga serie pe invitati, a urmat momentul in care Smokey a urcat pe scena alaturi de Krem si ne-au oferit un trip cu iz primavaratic. Gecko, Silviu Mircescu, Tweek si Alinuta s-au alaturat celor doi pentru a da o savoare aparte show-ul. Printre piesele din playlist si-au facut loc „6 ochiuri”, „Toata lumea fumeaza”, „Galina Blanca”, „Mananci rahat”, „3,14.3,14”, „Yellow Revin”, „Cine pula mea e Smokey”, plus multe altele. Desi concertul s-a terminat la doua ore dupa ce orologiul a batut de miezul noptii, nu a fost „Petrecere in pijamale” ci Show a la Krem.

Daca nu ai reusit sa ajungi si sa te „tripezi” cu noi, arunca un ochi peste galeria foto si asigura-te ca la tripul de vara iti vei ocupa un loc in primele randuri.