Weekend-ul acesta Street Heroes a lovit mişcarea urbană cu o nouă ediţie ce a primit numele „Cool as Ice”. Ce a fost diferit de această dată? În loc de două zile de muzică şi sporturi extreme, am avut parte de un maraton de 24 de ore de distracţie. În plus, a fost prima ediţie a festivalului ce s-a desfăşurat în interior. Locaţia aleasă a fost Turbohalle. Aici a fost instalat un skatepark pentru competiţiile de skate, bmx şi role şi  au existat locuri special amenajate pentru battle-urile bboy-lor înscrişi  în concurs.

Tradiţia se păstrează şi festivalul este presărat cu o serie de concerte menite să menţină atmosfera la cel mai înalt nivel. Gheaţa a fost spartă de Flou Rege. Artistul a urcat pe scenă alături de DJ Al*Bu. Piese precum Eu şi muzica, “3 minute 0 nouă”, Trec zilele,Scrisoare pentru domnu’ preşedinte au reuşit să ridice în aer mâinile tuturor celor prezenţi.

După finala concursului de breakdance, Aforic pune stăpânire pe public cu ajutorul talentului său liric. Ajutat de Tecko Starr, beat-urile au curs aproape o oră neîncetat. MC-ul din Tomis Nord a adus un elogiu ţării sale cu ajutorul piesei Dulce Românie. Ochii răi şi “Anii” nu au lipsit din setlist-ul artistului constănţean care a reuşit, ca de fiecare dată să pună publicul în mişcare.

Trupa Shadowbox  şi-a făcut apariţia după terminarea finalei de skate. După o scurtă încălzire cu piesele proprii, Chimie s-a alăturat pentru a servi celor prezenţi o nouă porţie de rap. Printre piesele alese s-au regăsit Shotta, Vezi, „Luni” însă şi “Om”, o colaborare a constănţeanului cu trupa Subcarpaţi. Alături de Aforic au fost readuse spre ascultare Omul Modern (piesă extrasă de pe materialul Mambo Siria„) şi “Abdullah”. În plus, MC-ul a oferit fanilor săi şi o piesă nouă.

Imediat ce finala bmx s-a încheiat, Norzeatic a fost pregătit să ne ofere Exerciţii pe ritm de pace. Piesele de pe noul său material au răsunat în Turbohalle. Pe lângă În clar de Roşu Montana, “Manifest”, “Saboteur”,Revoluția”, apreciatul artist a ales şi una din melodiile sale mai vechi,  “Din Sub”, atunci cand era cunoscut sub numele de Methadon 3000.

CTC au fost invitaţi la microfon după finala concursului de role. DOC, Deliric 1 şi Vlad Dobrescu au făcut oRapcapitulare a pieselor lansate ca şi grup sau individual de-a lungul anilor. De la “Interzis nefumatorilor” şi “Scandal”, s-a făcut o trecere prin “Mă joc un pic”, “Cox”, “Te ştiu de-o viaţă”, “Ceai”, “1 mai”, Fraiere, “Cum o facem noi” şi au ajuns la Oameni ca mine, Fugi şiAmbrozie.

În plus, organizatorii au inclus şi un program de relaxare atât pentru cinefili cât şi pentru cei ce au dorit să se relaxeze pentru o oră şi jumătate. Astfel, s-a difuzat în premieră filmul “We ride” realizat de cei de la Burn. După anunţarea câştigătorilor la competiţiile organizate, au urmat o schimbare de stil muzical. Gojira şi Planet H, Drumsound & Bassline Smith şi True Tiger au asigurat buna dispoziţie până în zorii zilei.

Şi astfel am ajuns la finalul unei noi ediţii Street Heroes. În cele ce urmează găsiţi fotografii surprinse în cadrul evenimentului de sâmbătă de la Turbohalle.