Facem spectacol. Facem muzica buna. Facem galagie. Facem scandal. Da, ei sunt FACEM RECORDS. In spatele deja cunoscutului nume se afla Doc, Deliric 1, Vlad Dobrescu (pe scurt, CTC), Cerdy2k, Carbon, Aforic (Emil Teleaga), Nwanda, Dj Grigo, Dj Sauce. Toti cei enumerati au fost prezenti aseara in Parcul Tineretului Street Heroes Spring Break.

Locul special amenajat pentru concert incepe sa capete contur putin cate putin. Pe masura ce timpul trecea si norii de ploaie se strangeau deasupra parcului, publicul a devenit nerabdator si a inceput sa strige, pe rand, numele celor ce fac parte din Facem Records. In jurul orelor 20:30, Dj Sauce urca pe scena pentru a ne face o demonstratie pe cinste la platanele din dotare. Melodiile pe care le-am ascultat in warm-up au variat de la un gen la altul, insa Dj Sauce a dat o alta fata pieselor din repertoriul strain si romanesc. Nu a durat mult pana ce Dj Grigo si-a ocupat locul pe scena.

La orele 21 a batut gongul de intrare a ring a luptatorilor. Primul care a urcat pe scena a fost Aforic. Primirea lui a fost una zgomotoasa si, in acelasi timp, calduroasa din partea publicului numeros. Melodii precum “Anii”, “La metrou”, “Don’t stop” au rasunat puternic in boxele din parcul Tineretului. In stilul sau caracteristic, Aforic a cedat microfonul lui Carbon si Cedry2k. Cei doi au facut un spectacol de exceptie, playlist-ul lor fiind alcatuit atat din melodii de pe noul material al lui Carbon, cat si melodii de pe albumul lui Cedry2k, “Clipa schimbarii”. “Introspectii”, “Schimburi de valori”, “Ultimul ceas”, “Spre zero”, “Progresie geometrica,” “Clipa schimbarii” au fost numai cateva dintre melodiile pe care publicul le-a cantat alaturi de cei doi. Carbon ne-a readus aminte de concertul sau de lansare de pe 20 mai din Silver Church.

Aparitia pe scena a lui Vlad Dobrescu a fost un semn clar ca scena urma sa fie invadata de baietii de la CTC. Doc si Deliric 1 au aparut pe scena in timp ce publicul striga in mod repetat “CTC”. Si asta a fost inceput nebuniei generale de la Street Heroes Spring Break. Deliric 1 a deschis show-ul cu o simpla intrebare care i-a atins pe toti cei prezenti: “Ce faceti eroii mei?”. Pentru a se face o trece lina de la un artist la altul, primele melodii cantata au fost “Cum o facem noi” si “Scandal” (piese la care baietii au avut nevoie de Cedry2k), “Muzica” (melodie ce i-a adus pe scena pe Carbon, Cedry2k, Aforic si Nwanda). Din cate am observat pana acum, inclusiv aseara, melodia “Muzica” este foarte apreciata de publicul ascultator al label-ului Facem Records. Mai in gluma, mai in serios, Deliric a marturisit ca, pentru prima oara, mama lui se afla in public si vrea sa ii demonstreze ca “il stie lumea”, afirmatie ce a starnit multa agitatie in randul fanilor. Sunt sigura ca i-a demonstrat. Show-ul a continuat cu piese precum “Eroii strazii”, “De ce tipa femeia asta”, “Interzis nefumatorilor”, “Orice”, “Ambrozie”, “Gloante oarbe” (melodia a marcat un alt moment impresionant al serii, deoarece Deliric a agitat spiritele coborand de pe scena si mergand langa public), “Linii de tramvai”, “Secunde reci”. Nwanda a cantat si el, in premiera, o melodie de pe viitorul sau material. Concertul a fost incheiat cu melodia “Fraiere”. Pe scena au urcat baietii de la High Jet. Piesa a sunat diferit fata de varianta de pe album, deoarece refrenul a fost cantat de public, iar cei de la High Jet au adaugat efecte speciale pe beat-ul melodiei. Rezultatul? Toata lumea a plecat fredonand “fra-iiiiie-reeeee”

Sunt putine concerte care ma incarca cu energie pozitiva dupa cateva ore bune de stat in picioare si imi alunga oboseala acumulata. Acesta a fost unul dintre ele. Un show in adevaratul sens al cuvantului. Un public exploziv. O dovada in plus ca publicul respira hip hop, iar artistul se hraneste cu energia emanata de noi. Mi-as dori sa merg si sa vad cat mai multe astfel de evenimente.

Daca ai citit tot ce am scris pana in acest punct, iti recomand sa arunci un ochi si peste pozele pe care le-am facut in cadrul concertului. Sustine artistul, sustine miscarea, mergi la concerte si nu uita, HIP HOP INSEAMNA ARTA!