Motto-ul meu de astazi: “Nu strica muzica”. De ce? E simplu. Pentru ca se anunta un show incendiar marca Subsemnatu, organizat de partenerii nostri Junky Size Events. Toata ziua mi-am creat un warm-up personal cu melodiile MC-ului si am asteptat cu nerabdare sa plec in Club Wings pentru a asculta live piesele pe care le-am fredonat tot drumul. Ajunsa in club, am asistat la un warm-up cu hip hop din afara ce a purtat semnatura lui Dj B-Jam. In momentul in care si-a facut aparitia pe scena si Dj EM, a fost semn clar ca evenimentul urma sa inceapa. Si nu ne-am inselat. Concetul a fost deschis de Shobolanu (pentru cei ce nu-l cunoasc, el este castigatorul concursulului U Think U Can Rap) ce ne-a tinut activi pe tot parcursul prestatiei sale. Scena nu a ramas goala dupa plecarea lui, si a fost luata cu asalt de Ezekiel. Printre melodiile interpretate, am fost anuntati ca una este produsa de insusi Subsemnatu.

Flacara aprinsa de Shobolanu si Ezekiel nu s-a stins, ci a continuat sa arda si mai puternic, pregatindu-ne pentru intrarea in scena a artistului ce tinea capul de afis: Subsemnatu. Spre surprinderea noastra, nu a urcat pe scena singur, ci insotit de Mitza de la Estradda, iar ca sa il citez pe Subsemnatu, “nu, nu e Mitza, Robotul”). El a fost alaturi de artist de la prima, pana la ultima melodie. La platane, pe tot parcursul concertului s-a aflat Dj EM, al carui nume a rasunat din plamanii publicului nu o singura data. Dintre melodiile ce au rasunat in boxe nu au lipsit „Direct din est„, „Nu strica muzica„, „Informer„, „Ochii rai„, „S.O.S„, „La radacini„, „De la 8 la 4„, „Daca-ti place„, „Verde-n fata„. Mitza a interpretat, alaturi de publicul inflacarat celebra melodie “Vorbeste lumea” semnata de trupa din care face parte.

Alaturi de Subsemnatu au mai urcat pe scena Nimeni Altu’ si Omu Gnom. Publicul a fost alaturi de artistii de pe scena de la o melodie la alta, incarcand MC-ii cu energie si voie buna. La final, Mitza a anuntat ca este ultimul concert “Nu strica muzica”, iar de saptamana viitoare incepe “Subsemnatu e in casa”.  Avand in vedere ca Subsemnatu a subscris spusele lui Mitza, mi-a dat putin de gandit. Sa fie oare vorba de un nou material? Cu putina rabdare, vom afla exact despre ce este vorba si ce mesaj au vrut sa ne transmita. Dupa concert, after party-ul a fost asigurat de nimeni altcineva decat Nimeni Altu’.

Inca un concert reusit la care am luat parte si de la care am plecat plina de energie. Inca un concert la care publicul a aratat ca este acolo sa sustina miscarea si stilul hip hop. Inca un concert in care MUZICA NU A FOST STRICATA. Si nu uita… hip hop inseamna arta!